Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Reklamace zboží

Přestal vám fungovat telefon nebo jiné zařízení, které jste koupili u nás a je ještě v záruce?

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží

Reklamovat můžete telefony a další zařízení zakoupená u Vodafonu v České republice. Stačí si vybrat jeden z těchto způsobů:

Objednejte si svoz vašeho zařízení přímo do servisního střediska. Servis vyberte podle značky zařízení, které chcete reklamovat.

Alcatel, Apple iPhone, Comtrend, Honor, Huawei, Microsoft, Motorola, Oppo, Samsung, Sony, ZTE, Zyxel

Apple iPad, Apple příslušenství, Realme, Samsung, Xiaomi

Navštivte některou z Vodafone prodejen. Naši prodejci vám s reklamací poradí.

seznam prodejen

Pošlete telefon spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou na: MUFF Logistics s.r.o. - building H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20
Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.

Co udělat před předáním telefonu k reklamaci

  • Dopředu si zálohujte svá data a kontakty, protože v servisu dojde vždy k přehrání softwaru telefonu.
  • Pokud je to možné, uveďte telefon do továrního nastavení a ujistěte se, že máte vypnuté ochrany zařízení, zejména hesla pro odemčení. U zařízení Apple je nutné odstranit i službu Find my iPhone.
  • O možnostech reklamace se můžete také informovat na tel. č. +420 777 008 890 

Zjistěte si stav své opravy a reklamace, kterou jste zadali prostřednictvím Vodafone

Podívejte se, v jaké fázi je oprava vašeho zařízení. Stačí vyplnit pár políček a hned vám ukážeme informace přímo ze servisu.

Zjistit stav

Reklamace zboží

Tento reklamační řád stanoví práva a povinnosti Vodafonu jakožto prodávajícího a práva a povinnosti kupujících, a to v souladu s platnými právními předpisy upravujícími odpovědnost Vodafonu za vady zboží.