Vodafone Passport data na den – nefiremní zákazníci
Tarif "Vodafone Passport data na
den" lze aktivovat pouze, pokud má zákazník aktivní domácí tarif Připojení
pro mobil standard, Připojení pro mobil super, Připojení pro mobil premium,
Připojení pro mobil premium+, Internet v mobilu a Internet v mobilu naplno a
zároveň některý z roamingových tarifů (podmíněné tarify). Tarif nelze aktivovat, pokud má
zákazník aktivní domácí tarif Internet v mobilu na den, datovými tarify Mobilní připojení 500
MB / 1 GB / 1,5 GB / 4 GB / 10 GB.
Prostřednictvím Hlasové či Internetové
samoobsluhy, resp. na jakékoli značkové prodejně společnosti Vodafone ČR, je
možné si jednorázově zvolit k některému z podmíněných datových tarifů dle
předchozího odstavce nastavení tarifu "Vodafone Passport data na den".
Tarif bude aktivován a současně i
účtován automaticky až při prvním užití dat v rámci roamingu v níže stanovených
zemích následujícím po nastavení tarifu dle předchozího odstavce, a jeho
platnost potrvá 24 hodin od aktivace.
Objem volných dat (FUP) je sdílený pro
přenos dat v rámci domácí sítě Vodafone ČR i v roamingu v celkovém objemu 150
MB v případě tarifů Internet v mobilu a Připojení pro mobil standard, 300
MB v případě tarifu Připojení pro mobil super, 600 MB v případě tarifů Připojení
pro mobil premium a Internet v mobilu na plno, a 1,2 GB v případě tarifu Připojení
pro mobil premium+ (tj. pokud má například zákazník aktivován tarif Internet v
mobilu naplno, kde FUP činí 600MB, a v rámci domácí sítě Vodafone ČR vyčerpá
100 MB, může v roamingu čerpat již pouze 500 MB). U tarifů Připojení pro mobil standard/super/premium/premium+ je sdílený pro přenos dat i v roamingu také zakoupený Dodatečný objem dat.
Po překročení FUP v daném období je
zákazníkovi dočasně snížena rychlost (do konce časového období), v žádném
případě však není toto překročení penalizováno dodatečným zpoplatněním či
deaktivací služby.
U tarifu je nastaven maximální denní limit na využití 100 MB dat.
Nefiremní zákazníci mohou tarif
Vodafone Passport data na den využít v následujících zemích: Andorra, Belgie,
Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana, Gibraltar,
Guadeloupe, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr, Lichtenštejnsko,
Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský ostrov, Martinik, Monako,
Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San
Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Vatikán, Velká
Británie.
Použití tarifu v jiných zemích, než
jsou uvedeny v předchozím odstavci, není možné a čerpání dat bude zákazníkovi
účtováno dle standardního tarifu Připojení ze zahraničí.
Nevyčerpané jednotky propadají.
Tarif si mohou aktivovat pouze
zákazníci převedeni na nový systém péče o zákazníky a zákazníci služby OneNet.
Účtovací přírůstky jsou stejné jako u
domácího tarifu (1kB).
V případě zrušení některého z podmíněných
tarifů dle odst. 1 těchto podmínek v době mezi nastavením tarifu a jeho
aktivací, k aktivaci tarifu Vodafone Passport data na den nedojde. V případě,
že k deaktivaci některého z podmíněných tarifů dojde během čerpání tarifu
Vodafone Passport data na den, dojde automaticky i k deaktivaci tohoto tarifu a
nárok na jeho čerpání propadá.
Vodafone Passport data na stálo – nefiremní zákazníci
Tarif "Vodafone Passport data na
stálo" lze aktivovat pouze, pokud zákazník má aktivní domácí Připojení pro
mobil standard, Připojení pro mobil super, Připojení pro mobil premium,
Připojení pro mobil premium+, Internet v mobilu a Internet v mobilu naplno a
zároveň některý z roamingových tarifů (podmíněné tarify).Tarif nelze aktivovat, pokud má
zákazník aktivní domácí tarif Internet v mobilu na den, datovými tarify Mobilní připojení 500
MB / 1 GB / 1,5 GB / 4 GB / 10 GB.
Prostřednictvím Hlasové či Internetové
samoobsluhy, resp. na jakékoli značkové prodejně společnosti Vodafone ČR, je
možné si zvolit k některému z podmíněných datových tarifů dle předchozího
odstavce nastavení tarifu „Vodafone Passport data na stálo“.
Doba platnosti tarifu je shodná se
zúčtovacím obdobím zákazníka s tím, že tarif může být aktivován kdykoli v
průběhu zúčtovacího období. K prvnímu dni zúčtovacího období dochází k obnovení
platnosti tarifu. Paušální platba za tarif je zaúčtována celá okamžitě po jeho aktivaci.
Pro zrušení tarifu platí obdobný postup
dle odst. 2 těchto podmínek. K deaktivaci nastavení dojde k poslednímu dni
zúčtovacího období, v němž došlo k zadání požadavku na zrušení tarifu.
V každém zúčtovacím období je možné mít
k dané SIM kartě aktivní pouze jeden tarif.
Objem volných dat (FUP) je sdílený pro
přenos dat v rámci domácí sítě Vodafone ČR i v roamingu v celkovém objemu 150
MB v případě tarifů Internet v mobilu a Připojení pro mobil standard, 300
MB v případě tarifu Připojení pro mobil super, 600 MB v případě tarifů
Připojení pro mobil premium a Internet v mobilu na plno, a 1,2 GB v případě
tarifu Připojení pro mobil premium+ (tj. pokud má například zákazník aktivován
tarif Internet v mobilu naplno, kde FUP činí 600MB, a v rámci domácí sítě
Vodafone ČR vyčerpá 100 MB, může v roamingu čerpat již pouze 500 MB). U tarifů Připojení pro mobil standard/super/premium/premium+ je sdílený pro přenos dat i v roamingu také zakoupený Dodatečný objem dat.
Po překročení FUP v daném účetním
období je zákazníkovi dočasně snížena rychlost (do konce tohoto zúčtovacího
období), v žádném případě však není toto překročení penalizováno dodatečným
zpoplatněním.
U tarifu je nastaven maximální měsíční limit na využití 600 MB
dat.
Účtovací přírůstky jsou stejné jako u
domácího tarifu (1kB).
Nefiremní zákazníci mohou tarif
Vodafone Passport data na stálo využít v následujících zemích: Andorra, Belgie,
Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana, Gibraltar,
Guadeloupe, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr, Lichtenštejnsko,
Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský ostrov, Martinik, Monako,
Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San
Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Vatikán, Velká
Británie.
Použití dat v jiných zemích, než jsou
výše uvedené, není možné a čerpání dat bude zákazníkovi účtováno dle
standardního tarifu Připojení ze zahraničí.
Nevyčerpané jednotky propadají.
Tarif si mohou aktivovat pouze
zákazníci převedeni na nový systém péče o zákazníky a zákazníci služby OneNet.
V případě zrušení některého z
podmíněných tarifů dle odst. 1 těchto podmínek v době mezi nastavením tarifu a
jeho aktivací, k aktivaci tarifu Vodafone Passport data na stálo nedojde. V
případě, že k deaktivaci některého z podmíněných tarifů dojde během čerpání
tarifu Vodafone Passport data na stálo, dojde automaticky i k deaktivaci tohoto
tarifu a nárok na jeho čerpání propadá.