společnosti Vodafone Czech Republic a.s. (dále jen "Vodafone")
- Služby M-Banka a M-Platby jsou doplňkové služby Vodafonu dle
Přílohy č. 1 Všeobecných podmínek společnosti Vodafone Czech Republic
a.s. (dále "Všeobecné podmínky").
- Službou M-Banka se rozumí provádění bankovních operací
prostřednictvím mobilního telefonu (SIM karty) a službou M-Platby se
rozumí provádění plateb za služby poskytované Vodafonem prostřednictvím
mobilního telefonu (SIM karty). Služby M-Banka a M-Platby jsou dále
společně označovány jen jako "Služby".
- Využívat Služby je oprávněn každý zákazník Vodafonu, který má
aktivovánu SIM Plus kartu (s výjimkou zákazníků služby Vodafone OneNet,
kteří nemohou využívat službu M-Platby). Přístup ke Službám je na SIM
Plus kartě chráněn pomocí MPIN kódu, který si zákazník zvolí. K
nastavení MPIN kódu je potřeba MPUK kód, který přidělí zákazníkovi
Vodafone společně se SIM plus kartou.
- Zákazník se zavazuje, že MPIN, který si pro využívání služby
Služeb zvolí, a MPUK kód, který mu bude přidělen Vodafonem, nesdělí jiné
osobě a bude je chránit před neoprávněným využíváním jinou osobou. V
případě, že je zákazníkovi známo nebo se důvodně domnívá, že MPIN kód
zná jiná osoba, je povinen tento kód neprodleně změnit. V případě, že je
zákazníkovi známo nebo se důvodně domnívá, že MPUK kód zná jiná osoba,
je povinen neprodleně požádat Vodafonu o výměnu stávající SIM karty.
- Vodafone nenese žádnou odpovědnost za provádění jakýchkoliv
bankovních operací, příkazů a plateb prostřednictvím mobilního telefonu v
rámci využívání Služeb. Jakékoliv nároky z neprovedení nebo z chybného
či opožděného provedení příkazu a platby je zákazník oprávněn uplatnit
pouze u banky, jejichž služeb prostřednictvím Služeb využívá, přičemž
před aktivací Služeb zákazník bere výše uvedené na vědomí.
- Odpovědnost za poskytování Služeb se řídí Všeobecnými podmínkami. Vodafone neodpovídá zákazníkovi za škodu způsobenou:
- zneužitím MPIN a MPUK kódu jinou osobou,
- neprovedením nebo chybným a/nebo opožděným provedením bankovní operace, příkazu nebo platby,
- nesprávného zadání údajů při využívání Služeb.
- Zákazník bere na vědomí, že využívání Služeb je možné pouze v
případě použití telefonů, které byly Vodafonem označeny jako technicky
způsobilé k poskytování služby - informace jsou dostupné na
www.vodafone.cz a na telefonním čísle 800 77 00 77.
- Za aktivaci a využívání Služeb může Vodafone požadovat cenu dle platného Ceníku.
- Vodafone může stanovit maximální výši platby, kterou lze prostřednictvím Služeb uskutečnit.
- V otázkách, které neupravují tyto podmínky, se poskytování Služeb
řídí Všeobecnými podmínkami, platným Ceníkem a podmínkami uvedenými v
tištěných materiálech Vodafonu, případně na stránkách www.vodafone.cz
(zejména v sekci "Služby").
- Aktivováním Služeb zákazník potvrzuje, že se seznámil se všemi podmínkami poskytování a využívání Služeb a že s nimi souhlasí.
- Vodafone má právo tyto podmínky kdykoli měnit a aktualizovat, a to
s účinností ode dne zveřejnění změn na stránkách www.vodafone.cz,
nebude-li stanoven pozdější termín účinnosti.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 5.9.2007.
Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ: 25788001 zapsaná do OR u MS v Praze, spisová značka
B. 6064.
Vytisknout