Tyto podmínky upravují nabídku společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČO: 25788001, (dále jen „Vodafone“) na získání služeb a zboží za zvýhodněné ceny pro její stávající i nové zákazníky (dále jen „Podmínky“). Pokud je v těchto Podmínkách uveden název Vodafone, rozumí se tím kromě společnosti Vodafone Czech Republic a.s. i její síť, produkty a služby.
I. Právo zakoupit si zařízení za zvýhodněnou cenu z nabídky Vodafonu (dále jen „Zařízení“) má:
a) zákazník
b) zákazník
Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
II. Pokud zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Zařízení) dle článku I. výše poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální měsíční částce (Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná částka (vč. DPH) za skutečně odebrané Služby u příslušného čísla nižší než sjednané Minimální měsíční plnění, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi sjednanou výší Minimálního měsíčního plnění a cenou (vč. DPH) za služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období.
III. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Zařízení) dle článku I. výše k omezení nebo přerušení poskytování služeb nebo k ukončení Smlouvy u daného telefonního/ADSL čísla z důvodů na straně zákazníka nebo k ukončení závazku Minimálního měsíčního plnění (z důvodů na straně zákazníka), je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu částky Minimálního měsíčního plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání závazku u daného telefonního/ADSL čísla.
I. Právo na poskytování služeb za zvýhodněnou cenu dle aktuální nabídky Vodafonu (dále jen „Zvýhodnění“) na dobu 24 měsíců má zákazník, který se zaváže, že po dobu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění na Novém či Stávajícím čísle neklesne rozsah jím užívaných služeb u příslušného telefonního/ADSL čísla pod dohodnuté Minimální měsíční plnění, které je stanoveno pro příslušné Zvýhodnění. Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy. Zvýhodnění nelze kombinovat s jinými slevami na služby poskytované Vodafonem či s jiným zvýhodněním týkajícím se ceny služeb poskytovaných Vodafonem na stejném čísle.
II. Pokud zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění dle článku I. výše poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální měsíční částce (Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná částka (vč. DPH) za skutečně odebrané Služby u příslušného čísla nižší než sjednaná cena, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi sjednanou výší Minimálního měsíčního plněnía cenou (vč. DPH) za služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období. III. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění dle článku I. výše k omezení nebo přerušení poskytování služeb nebo k ukončení Smlouvy u daného telefonního/ADSL čísla z důvodů na straně zákazníka nebo k ukončení závazku Minimálního měsíčního plnění (z důvodů na straně zákazníka), je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu částky Minimálního měsíčního plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání závazku u daného telefonního/ADSL čísla.
III. Vodafone poskytuje procentní Zvýhodnění (slevu) na tarify (měsíční paušály) dle tabulky uvedené níže v závislosti na výši Minimálního měsíčního plnění. Rozsah zvýhodnění a sjednaná úroveň Minimálního měsíčního plnění je specifikovaná v písemné smlouvě uzavřené za tímto účelem mezi zákazníkem a Vodafonem. Pokud zákazník svůj tarif či skladbu svých služeb změní, o slevu může tímto krokem přijít (pokud touto změnou dojde ke zvýšení celkové výše paušálů tak, že překročí maximální výši uvedenou v tabulce pro dané Minimální měsíční plnění).
Minimální měsíční plnění (MSL) v Kč |
Zvýhodnění na 24 měsíců |
---|---|
50 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před slevou nepřesahuje 294 Kč měsíčně |
250 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před slevou nepřesahuje 576 Kč měsíčně, nebo 20 minut volání do všech sítí |
490 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před slevou nepřesahuje 929 Kč měsíčně, nebo 50 minut volání do všech sítí |
790 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před slevou nepřesahuje 1517 Kč měsíčně |
1290 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před slevou nepřesahuje 2341 Kč měsíčně |
1990 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před slevou nepřesahuje 2929 Kč měsíčně |
2490 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před slevou přesahuje 2929 Kč měsíčně |
Měsíčními paušály se přitom rozumí pravidelné měsíční poplatky za tarif pro národní volání, SMS a datový tarif (nikoliv pro roamingové tarify a doplňkové služby – např. služby Poslání M-Banka a M-Platby SMS, Kamarádi, VPN, Po svém, Skupinové WEB SMS, Program dvojka apod.). Pokud má zákazník složen svůj tarif z jednotlivých balíčků (volné minuty, SMS a datový tarif), pak se měsíční poplatky pro účely výše uvedené tabulky sčítají (pro určení výše MSL) a sleva je poskytována na všechny tyto poplatky.
I. Speciálním Promem se ve smyslu této nabídky rozumí speciální časově omezená sleva či jiná nabídka než nabídka uvedená pod písmenem A. a B., která je podmíněna závazkem užívání SIM karty či některé služby po stanovenou minimální dobu (dále jen „Speciální Promo“).
II. Nestanoví-li podmínky Speciálního Proma jinak, má možnost získat aktivaci Speciálního Proma z nabídky Vodafonu zákazník se Stávajícím číslem:
III. Pokud zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma dle článku II. výše poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální měsíční částce (Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná částka (vč. DPH) za skutečně odebrané Služby u příslušného čísla nižší než sjednaná cena, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi sjednanou výší Minimálního měsíčního plnění a cenou (vč. DPH) za služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období. IV. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma k omezení nebo přerušení poskytování služeb nebo k ukončení Smlouvy pro danou SIM kartu z důvodů na straně zákazníka, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu Minimálního měsíčního plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání závazku u daného telefonního/ADSL čísla.