Tyto
podmínky upravují nabídku společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem
Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČO 25788001 (dále jen „Vodafone“), na získání služeb a zboží za zvýhodněné ceny pro její
stávající i nové zákazníky (dále jen „Podmínky“).
Pokud je v těchto Podmínkách uveden název Vodafone, rozumí se tím mimo
společnosti Vodafone Czech Republic a.s. i její síť, produkty a služby.
A. Podmínky koupě zařízení za zvýhodněnou cenu
I. Právo
zakoupit si zařízení za zvýhodněnou cenu z nabídky společnosti Vodafone (dále
jen „Zařízení“) má:
a) nový
zákazník,
- při uzavírání smlouvy o
poskytování služeb elektronických komunikací s Vodafone, jejíž nedílnou
součást tvoří Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických
komunikací, Ceník a podmínky dalších služeb (dále jen „Smlouva“), na jejímž základě si
zákazník aktivuje novou SIM kartu s platební metodou Vyúčtování a
složí Volací jistinu stanovenou Vodafonem dle aktuálního Ceníku; a
- který se zaváže po dobu 24
měsíců od aktivace SIM karty čerpat služby u příslušného telefonního/ADSL
čísla alespoň ve výši Minimálního měsíčního plnění stanoveného pro
příslušné Zařízení při uzavření Smlouvy. Zákazník se současně zavazuje po
tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit všechny své další
povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
b) stávající
zákazník (dále jen „Stávající zákazník“)
- který má u Vodafone aktivní
alespoň jedno telefonní/ADSL číslo hrazené platební metodou Vyúčtování, a
tuto SIM kartu má zákazník nepřetržitě aktivní po dobu minimálně dvou let;
a
- poslední 3 měsíce platí řádně a
včas vyúčtování služeb; a
- při koupi Zařízení se zaváže po
dobu 24 měsíců od koupě Zařízení čerpat služby u příslušného
telefonního/ADSL čísla alespoň ve výši Minimálního měsíčního plnění
stanoveného pro příslušné Zařízení. Stávající zákazník se současně
zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit
všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
II. Pokud
zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Zařízení)
dle článku I. výše nedosáhne svého Minimálního měsíčního plnění, je Vodafone
oprávněn vyúčtovat zákazníkovi smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi jeho reálným
a Minimálním měsíčním plněním. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace nové
SIM karty (resp. koupě Zařízení) dle článku I. výše k omezení nebo přerušení
poskytování služeb nebo k ukončení Smlouvy u daného telefonního/ADSL čísla z
důvodů na straně zákazníka, nebo k ukončení závazku Minimálního měsíčního
plnění (a to i dohodou na žádost zákazníka), je zákazník povinen uhradit
Vodafone smluvní pokutu ve výši součinu Minimálního měsíčního plnění a počtu
pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání
závazku u daného telefonního/ADSL čísla.
B. Podmínky aktivace speciálních PROMO
I.
Speciálním Promem se ve smyslu této nabídky rozumí speciální, časově omezená
sleva či jiná nabídka než nabídka uvedená pod písmenem A., která je podmíněna
závazkem užívání SIM karty či některé služby po stanovenou minimální dobu (dále
jen „Speciální Promo“)
II.
Nestanoví-li podmínky Speciálního Proma jinak, má možnost získat aktivaci
Speciálního Proma z nabídky společnosti Vodafone:
stávající
zákazník
- který má u Vodafone aktivní
alespoň jednu SIM kartu hrazenou platební metodou Vyúčtování, a tuto SIM
kartu má zákazník nepřetržitě aktivní po dobu minimálně dvou let; a
- poslední 3 měsíce platí řádně a
včas vyúčtování služeb; a
- zaváže se užívat předmětnou SIM
kartu minimálně po dobu dalších po sobě jdoucích 24 měsíců od aktivace
Speciálního Proma dle aktivovaného tarifu;
- Zákazník se současně zaváže po
dobu stanovenou dle předchozího odstavce čerpat služby Vodafone alespoň ve
výši Minimálního měsíčního plnění stanoveného při aktivaci Speciálního
Proma. Zákazník se současně zavazuje po dobu stanovenou dle předchozího
odstavce řádně hradit vystavená vyúčtování služeb a plnit všechny své
další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
III. Pokud
zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma dle článku II. výše
nedosáhne svého Minimálního měsíčního plnění, je Vodafone oprávněn vyúčtovat
zákazníkovi smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi jeho reálným a Minimálním
měsíčním plněním. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma
k omezení nebo přerušení poskytování služeb nebo k ukončení smlouvy pro danou
SIM kartu z důvodů na straně zákazníka, je zákazník povinen uhradit Vodafone
smluvní pokutu ve výši součinu Minimálního měsíčního plnění a počtu
pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání
závazku u daného telefonního/ADSL čísla.
C. Společná ustanovení
- Minimálním měsíčním plněním je
částka rovnající se celkové částce za poskytnuté služby v jednom
zúčtovacím období (měsíci) včetně DPH před uplatněním veškerých slev a
zvýhodnění (bonusů) poskytnutých zákazníkovi a zobrazených ve vyúčtování
služeb.
- Podmínkou zvýhodněné ceny
Zařízení nebo zařízení na základě Speciálního Proma je pořízení a závazek
řádného užívání služeb či příslušného tarifu po minimální dobu
specifikovanou v těchto Podmínkách nebo ve smlouvě. Pokud tato podmínka
není splněna, je Vodafone oprávněn doúčtovat zákazníkovi původní cenu
příslušného zařízení. Vodafone však není oprávněn doúčtovat zákazníkovi
původní cenu příslušného zařízení v případech, kdy zákazník uhradí rozdíl
mezi celkovou výší úhrad a příslušného násobku Minimálního měsíčního
plnění dle článku A. odstavce II., nebo článku B. odstavce III. těchto
Podmínek. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že v případě odstoupení
do smlouvy ze strany zákazníka, ztrácí zákazník odstoupením nárok na
zařízení za zvýhodněnou cenu a Vodafone je oprávněn doúčtovat zákazníkovi
plnou cenu zakoupeného zařízení.
- Zákazník si může pořídit
maximálně 4 zařízení dle těchto Podmínek k nově aktivované SIM kartě
v průběhu po sobě bezprostředně jdoucích 12 měsíců. Pokud si zákazník
přeje pořídit zařízení nad rámec počtu dle předchozí věty je Vodafone
oprávněn v rámci takovéto aktivace požadovat složení vyšší Volací jistiny
v souladu s platným Ceníkem, a to u každé takové aktivace.
- Zákazník si v průběhu 24 po
sobě jdoucích měsících může pořídit maximálně 10 zařízení dle těchto
Podmínek na každou stávající SIM kartu, u které jsou splněny podmínky
rozhodné pro vznik práva na koupi zařízení (telefonní/ADSL číslo hrazené
platební metodou Vyúčtování, a tato SIM karta je nepřetržitě aktivní po
dobu minimálně dvou let). Na stejnou SIM kartu lze pořídit další zařízení
nejdříve po uplynutí dvou let od pořízení předchozího zařízení.
- Tyto Podmínky se vztahují i na
pořizování zařízení v rámci tzv. „DOPRODEJE“.
- Tyto Podmínky neplatí pro
zákazníky se smlouvou o poskytování zvýhodněných podmínek, není-li
v této smlouvě uvedeno jinak, a pro zákazníky OneNet.
- Pokud tyto Podmínky nestanoví
jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb
elektronických komunikací, platný Ceník služeb, podmínky uvedené v
tištěných materiálech společnosti Vodafone a případné podmínky dalších
služeb Vodafone. Více na stránkách www.vodafone.cz.
- Vodafone si vyhrazuje právo
kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit tyto Podmínky, a
to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách
www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
- Tyto Podmínky nabývají
účinnosti dne 25.8.2012 a nahrazují podmínky ze dne 7.6. 2012.
Vytisknout