Tyto
podmínky upravují nabídku společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem
Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČO 25788001 (dále jen „Vodafone“), na
získání služeb a zboží za zvýhodněné ceny pro její stávající i nové zákazníky
(dále jen „Podmínky“). Pokud je v těchto Podmínkách uveden název Vodafone,
rozumí se tím mimo společnosti Vodafone Czech Republic a.s. i její síť,
produkty a služby.
A. Podmínky koupě telefonů za zvýhodněnou cenu
I. Právo
zakoupit si telefon za zvýhodněnou cenu z nabídky společnosti Vodafone (dále
jen „Telefon“) má:
a) nový
zákazník,
- při uzavírání smlouvy o
poskytování služeb elektronických komunikací s Vodafone, jejíž nedílnou
součást tvoří Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických
komunikací, Ceník a podmínky dalších služeb (dále jen „Smlouva“), a na
jejímž základě si zákazník aktivuje novou SIM kartu s platební
metodou Vyúčtování a Tarifem na míru a složí Volací
jistinu stanovenou Vodafonem dle aktuálního Ceníku; a
- který se zaváže po dobu 6
měsíců od aktivace SIM karty čerpat služby Vodafone alespoň ve výši
Minimálního měsíčního plnění stanoveného pro příslušný tarif při uzavření
Smlouvy. Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit
Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze
Smlouvy.
b) stávající
zákazník
- který má u Vodafone aktivní
alespoň jednu SIM kartu hrazenou platební metodou Vyúčtování s některým z
Tarifů na míru, tarifů Nabito, tarifů Naplno, Odepiš, Mezi námi, Karta na
míru a Vodafone Divoká karta, a tuto SIM kartu má zákazník nepřetržitě
aktivní po dobu minimálně dvou let; a
- poslední 3 měsíce platí řádně a
včas vyúčtování služeb; a
- zaváže se po dobu 6 měsíců od
koupě Telefonu čerpat služby Vodafone alespoň ve výši Minimálního
měsíčního plnění stanoveného pro příslušný tarif při koupi Telefonu
Smlouvy. Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit
Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze
Smlouvy.
II. Pokud
zákazník v průběhu 6 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Telefonu)
dle článku I. výše nedosáhne svého Minimálního měsíčního plnění, je Vodafone
oprávněn vyúčtovat zákazníkovi smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi jeho reálným
a Minimálním měsíčním plněním. Pokud dojde v průběhu 6 měsíců od aktivace nové
SIM karty (resp. koupě Telefonu) dle článku I. výše k omezení nebo přerušení
poskytování služeb nebo k ukončení Smlouvy pro danou SIM kartu z důvodů na
straně zákazníka, je zákazník povinen uhradit Vodafone smluvní pokutu ve výši
rozdílu mezi celkovou výší úhrad za Vodafone služby čerpané v předmětných 6
měsících od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Telefonu) a šestinásobku
nastavené výše Minimálního měsíčního plnění.
B. Podmínky koupě datových zařízení za zvýhodněnou
cenu
I. Právo
zakoupit si datové zařízení za zvýhodněnou cenu z nabídky společnosti Vodafone
(dále jen „Datové zařízení“) má:
a) nový
zákazník,
- který při zakoupení Datového
zařízení uzavře s Vodafone současně také Smlouvu, na jejímž základě si
aktivuje novou SIM kartu s platební metodou Vyúčtování a jakýmkoliv
Tarifem na míru, a složí Volací jistinu stanovenou Vodafonem dle
aktuálního Ceníku; a
- zaváže se užívat tarif
minimálně po dobu:
a. 6 měsíců od aktivace SIM karty s Tarifem na míru; nebo
b. 24 měsíců od aktivace SIM karty s Tarifem na míru v případě zakoupení
modemu Vodafone Mobile Connect kombo za zvýhodněnou cenu.
- Zákazník se současně zavazuje
po dobu stanovenou dle předchozího odstavce čerpat služby Vodafone alespoň
ve výši Minimálního měsíčního plnění stanoveného pro příslušný tarif při
koupi Datového zařízení. Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně
hradit vystavená Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti
vyplývající ze Smlouvy.
b) stávající
zákazník
- který má u Vodafone aktivní
alespoň jednu SIM kartu hrazenou platební metodou Vyúčtování s některým z
Tarifů na míru, tarifů Nabito, tarifů Naplno, Odepiš, Mezi námi, Karta na
míru a Vodafone Divoká karta, a tuto SIM kartu má zákazník nepřetržitě
aktivní po dobu minimálně dvou let; a
- poslední 3 měsíce platí řádně a
včas vyúčtování služeb; a
- zaváže se užívat tarif
minimálně po dobu:
- 6 měsíců od koupě Datového
zařízení; nebo
- 24 měsíců od koupě Datového
zařízení v případě zakoupení modemu Vodafone Mobile Connect kombo za
zvýhodněnou cenu;
- Zákazník se současně zavazuje
po dobu stanovenou dle předchozího odstavce čerpat služby Vodafone alespoň
ve výši Minimálního měsíčního plnění stanoveného pro příslušný tarif při
koupi Datového zařízení. Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně
hradit vystavená Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti
vyplývající ze Smlouvy.
II. Pokud
zákazník v průběhu 6 měsíců (resp. 24 měsíců v případě modemu Vodafone Mobile
Connect kombo) od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Datového zařízení) dle
článku I. výše nedosáhne svého Minimálního měsíčního plnění, je Vodafone
oprávněn vyúčtovat zákazníkovi smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi jeho reálným
a Minimálním měsíčním plněním. Pokud dojde v průběhu 6 měsíců (resp. 24 měsíců
v případě modemu Vodafone Mobile Connect kombo) od aktivace nové SIM karty
(resp. koupě Datového zařízení) k omezení nebo přerušení poskytování služeb
nebo k ukončení Smlouvy pro danou SIM kartu z důvodů na straně zákazníka, je
zákazník povinen uhradit Vodafone smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi celkovou
výší úhrad za Vodafone služby čerpané v předmětných 6 měsících (resp. 24 měsíců
v případě modemu Vodafone Mobile Connect kombo) od aktivace nové SIM karty
(resp. koupě Datového zařízení) a šestinásobku (resp. dvacetičtyřnásobku v
případě modemu Vodafone Mobile Connect kombo) nastavené výše Minimálního
měsíčního plnění.
C. Podmínky aktivace speciálních PROMO
I. Speciálním
Promem se ve smyslu této nabídky rozumí speciální, časově omezená sleva či jiná
nabídka než nabídky uvedené pod písmeny A. a B. výše (dále jen „Speciální
Promo“)
II. Možnost
získat aktivaci Speciálního Proma z nabídky společnosti Vodafone má:
a) stávající
zákazník
- který má u Vodafone aktivní
alespoň jednu SIM kartu hrazenou platební metodou Vyúčtování s některým z
Tarifů na míru, tarifů Nabito, tarifů Naplno, Odepiš, Mezi námi, Karta na
míru a Vodafone Divoká karta, a tuto SIM kartu má zákazník nepřetržitě
aktivní po dobu minimálně dvou let; a
- poslední 3 měsíce platí řádně a
včas vyúčtování služeb; a
- zaváže se užívat předmětnou SIM
kartu minimálně po dobu dalších po sobě jdoucích 12 měsíců od aktivace
Speciálního Proma dle aktivovaného tarifu;
- Zákazník se současně zavazuje
po dobu stanovenou dle předchozího odstavce čerpat služby Vodafone alespoň
ve výši Minimálního měsíčního plnění stanoveného pro příslušný tarif při
aktivaci Speciálního Proma. Zákazník se současně zavazuje po dobu
stanovenou dle předchozího odstavce řádně hradit vystavená vyúčtování
služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
III. Pokud
zákazník v průběhu 12 měsíců od aktivace Speciálního Proma dle článku II. výše
nedosáhne svého Minimálního měsíčního plnění, je Vodafone oprávněn vyúčtovat
zákazníkovi smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi jeho reálným a Minimálním
měsíčním plněním. Pokud dojde v průběhu 12 měsíců od aktivace Speciálního Proma
k omezení nebo přerušení poskytování služeb nebo k ukončení smlouvy pro danou
SIM kartu z důvodů na straně zákazníka, je zákazník povinen uhradit Vodafone
smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi celkovou výší úhrad za Vodafone služby
čerpané v předmětných 12 měsících od aktivace Speciálního Proma a
dvanáctinásobku nastavené výše Minimálního měsíčního plnění.
D. Společná ustanovení
- Podmínkou zvýhodněné ceny
Telefonu, Datového zařízení či jiného zařízení na základě Speciálního
Proma je pořízení a závazek řádného užívání příslušného tarifu po
minimální dobu specifikovanou v těchto Podmínkách. Pokud tato podmínka
není splněna, je Vodafone oprávněn doúčtovat zákazníkovi původní cenu
příslušného zařízení. Vodafone však není oprávněn doúčtovat zákazníkovi
původní cenu příslušného zařízení v případech, kdy bude zákazník povinen
uhradit rozdíl mezi celkovou výší úhrad a příslušného násobku Minimálního
měsíčního plnění dle článku A. odstavce II., článku B. odstavce II., nebo
článku C. odstavce III těchto Podmínek.
- SIM kartu, která byla
aktivována v souvislosti s pořízením Telefonu či Datového zařízení
(společně jako „Zařízení“) dle těchto Podmínek, lze zařadit pod režim
písemné Smlouvy nejdříve po uplynutí 6 měsíců od této aktivace nebo
pořízení Zařízení a splnění dalších ustanovení těchto Podmínek. SIM kartu,
která byla aktivována v souvislosti s pořízením modemu Vodafone Mobile
Connect kombo dle těchto Podmínek, lze zařadit pod režim písemné Smlouvy
nejdříve po uplynutí 24 měsíců od této aktivace nebo pořízení modemu
Vodafone Mobile Connect kombo a splnění dalších ustanovení těchto Podmínek.
- SIM kartu, k níž bylo
aktivováno Speciální Promo dle těchto Podmínek, lze zařadit pod režim
písemné Smlouvy nejdříve po uplynutí 12 měsíců od aktivace Speciálního
Proma.
- Nový nefiremní zákazník si může
pořídit maximálně 4 zařízení dle těchto Podmínek v průběhu po sobě
bezprostředně jdoucích 12 měsíců, nový firemní zákazník bez písemné
Smlouvy si může v průběhu po sobě bezprostředně jdoucích 12 měsíců pořídit
maximálně 4 takováto zařízení. Při pořízení zařízení nad rámec počtu dle
předchozí věty je Vodafone oprávněn v rámci takovéto aktivace požadovat
složení vyšší Volací jistiny v souladu s platným Ceníkem.
- Stávající zákazník si v průběhu
24 po sobě jdoucích měsících může pořídit maximálně 10 zařízení dle těchto
Podmínek na každou SIM kartu, u které jsou splněny podmínky rozhodné pro
vznik práva na koupi zařízení.
- Tyto Podmínky se vztahují i na
pořizování zařízení v rámci tzv. „DOPRODEJE“.
- Tyto Podmínky neplatí pro
firemní zákazníky s písemnou smlouvou.
- Pokud tyto Podmínky nestanoví
jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb
elektronických komunikací, platný Ceník služeb, podmínky uvedené v
tištěných materiálech společnosti Vodafone a případné podmínky dalších
služeb Vodafone. Více na stránkách www.vodafone.cz.
- Vodafone si vyhrazuje právo
kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit tyto Podmínky, a
to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách
www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
- Tyto Podmínky nabývají
účinnosti dne 7.6. 2012.
Vytisknout