Tyto podmínky
upravují nabídku společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem
Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČ: 25788001, (dále jen „Vodafone“) na
získání služeb a zboží za zvýhodněné ceny pro její stávající i nové zákazníky
(dále jen „Podmínky“) na základě uzavření smlouvy o poskytování
zvýhodněných podmínek na dobu určitou (dále jen „Smlouva“). Pokud
je v těchto Podmínkách uveden název Vodafone, rozumí se tím kromě společnosti
Vodafone Czech Republic a.s. i její síť, produkty a služby.
A. Podmínky koupě zařízení za zvýhodněnou cenu
I. Právo
zakoupit si zařízení za zvýhodněnou cenu z nabídky Vodafonu (dále jen „Zařízení“)
má:
a) zákazník
- při uzavírání smlouvy o
poskytování služeb elektronických komunikací s Vodafonem, jejíž nedílnou
součást tvoří všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických
komunikací, ceník a podmínky dalších služeb, na jejímž základě si zákazník
aktivuje novou SIM kartu, resp. telefonní číslo či xDSL přípojku, hrazenou
platební metodou Vyúčtování a složí Volací jistinu stanovenou Vodafonem
dle aktuálního ceníku (dále jen „Nové číslo“); a
- který se Smlouvou zaváže, že po
dobu 24 měsíců od aktivace SIM karty rozsah jím užívaných služeb u
příslušného Nového čísla neklesne pod dohodnuté minimální měsíční plnění
(dále jen „Minimální měsíční plnění“) stanovené pro příslušné
Zařízení při uzavření Smlouvy.
b) zákazník
- který má u Vodafonu aktivní
alespoň jedno telefonní číslo, resp. přípojku xDSL, číslo hrazené platební
metodou Vyúčtování a tuto SIM kartu má nepřetržitě aktivní po dobu
minimálně dvou let (dále jen „Stávající číslo“); a
- který poslední 3 měsíce platí
řádně a včas Vyúčtování služeb; a
- který se při koupi Zařízení
Smlouvou zaváže, že po dobu 24 měsíců od koupě Zařízení rozsah jím
užívaných služeb u příslušného Stávajícího čísla neklesne pod dohodnuté
Minimální měsíční plnění stanovené pro příslušné Zařízení.
Zákazník se
současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit
všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
II. Pokud
zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Zařízení)
dle článku I. výše poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální
měsíční částce (Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období
bude vyúčtovaná částka (vč. DPH) za skutečně odebrané služby u příslušného
Nového čísla či Stávajícího čísla (dále společně jen „Číslo“) nižší než
sjednané Minimální měsíční plnění, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní
pokutu ve výši rozdílu mezi sjednanou výší Minimálního měsíčního plnění a cenou
(vč. DPH) za služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období.
III. Pokud
dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Zařízení) dle
článku I. výše k porušení Smlouvy podstatným způsobem, tj. pokud dojde
k porušení čl. 5.3 všeobecných podmínek pro poskytování služeb
elektronických komunikací anebo pokud zákazník bude i přes upozornění Vodafone
v prodlení s úhradou Vyúčtování po splatnosti, je zákazník povinen
uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu částky Minimálního měsíčního
plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané
doby trvání závazku u daného Čísla. Tento článek se nevztahuje na výpověď
Smlouvy zákazníkem podle části D. článku 1 níže.
IV. V případě
koupě mobilního telefonu za zvýhodněnou cenu je Vodafone oprávněn navýšit
Volací jistinu s ohledem na výši minimálního měsíčního plnění zákazníka takto:
Pásma pro Minimální měsíční plnění
|
Minimální výše Volací jistiny se zvýhodněným zařízením
|
249-489,99
Kč
|
200
Kč
|
490-789,99
Kč
|
700
Kč
|
790-989,99
Kč
|
1
200 Kč
|
990-1289,99
Kč
|
1
700 Kč
|
1290
Kč a více
|
2
200 Kč
|
B. Podmínky poskytování služeb za zvýhodněnou cenu
I. Právo na
poskytování služeb za zvýhodněnou cenu dle aktuální nabídky Vodafonu (dále jen
„Zvýhodnění“) na dobu 24 měsíců má zákazník, který se Smlouvou
zaváže, že po dobu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění na Novém či Stávajícím
čísle neklesne rozsah jím užívaných služeb u příslušného Čísla pod dohodnuté
Minimální měsíční plnění, které je stanoveno pro příslušné Zvýhodnění. Zákazník
se současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit
všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy. Zvýhodnění nelze
kombinovat s jinými slevami na služby poskytované Vodafonem či s jiným
zvýhodněním týkajícím se ceny služeb poskytovaných Vodafonem na stejném čísle.
II. Pokud
zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění dle článku I. výše poruší
svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální měsíční částce (Minimálního
měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná částka (vč.
DPH) za skutečně odebrané služby u příslušného Čísla nižší než sjednaná cena,
je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši rozdílu mezi
sjednanou výší Minimálního měsíčního plnění a cenou (vč. DPH) za služby
skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období.
III. Pokud
dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění dle článku I. výše k porušení
Smlouvy podstatným způsobem, tj. pokud dojde k porušení čl. 5.3
všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací anebo
pokud zákazník bude i přes upozornění Vodafone v prodlení s úhradou
Vyúčtování po splatnosti, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu
ve výši součinu částky Minimálního měsíčního plnění a počtu pravidelných
zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání závazku u daného
Čísla. Tento článek se nevztahuje na výpověď Smlouvy podle části D. článku 1
níže.
IV. Vodafone
poskytuje procentní Zvýhodnění (slevu) na tarify (měsíční paušály) dle tabulky
uvedené níže v závislosti na výši Minimálního měsíčního plnění. Rozsah
Zvýhodnění a sjednaná úroveň Minimálního měsíčního plnění je specifikovaná ve
Smlouvě. Pokud zákazník svůj tarif či skladbu svých služeb změní, o slevu může
tímto krokem přijít (pokud touto změnou dojde ke zvýšení celkové výše paušálů
tak, že překročí maximální výši uvedenou v tabulce pro dané Minimální měsíční
plnění).
Minimální měsíční plnění (MSL) v Kč
|
Zvýhodnění na 24 měsíců
|
50
|
15
% sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet
před touto slevou nepřesahuje 292 Kč
|
249
|
20%
sleva na tarif Smart 50/Business Smart
50, Smart 100/Business Smart 100 a tarif Business/Start, NEBO 20 minut volání
do všech sítí, NEBO 15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném
čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 576 Kč
|
490
|
20%
sleva na tarif Smart 250/Business
Smart 250 a tarif Business/Red do sítě , NEBO 50 minut volání do všech sítí,
NEBO 15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž
součet před touto slevou nepřesahuje 811 Kč (včetně)
|
690
|
20%
sleva na tarif Red LTE/Business Red LTE a tarif Business/Red, NEBO 50 minut
volání do všech sítí, NEBO 15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály
na daném čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 1164 Kč (včetně)
|
990
|
20%
sleva na tarif Red LTE Plus/Business Red LTE Plus, NEBO 10 % sleva na
Business/Tarif Red se vším všudy, NEBO 15 % sleva na jiné měsíční (tj.
opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou
nepřesahuje 1517 Kč
|
1290
|
20%
sleva na tarif Red LTE Premium/Business Red LTE Premium, NEBO 10 % sleva na
Business/Tarif Red Premium, NEBO 15 %
sleva na jiné měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž
součet před touto slevou přesahuje 1517 Kč
|
Měsíčními
paušály se přitom rozumí pravidelné měsíční poplatky za tarif pro národní
volání, SMS a datový tarif (nikoliv pro roamingové tarify a doplňkové služby –
např. služby Poslání M-Banka a M-Platby SMS, Kamarádi, VPN, Po svém, Skupinové
WEB SMS, Program dvojka apod.). Pokud má zákazník složen svůj tarif z
jednotlivých balíčků (volné minuty, SMS a datový tarif), pak se měsíční
poplatky pro účely výše uvedené tabulky sčítají (pro určení výše MSL) a sleva
je poskytována na všechny tyto poplatky.
C. Podmínky aktivace Speciálního Proma
I. Speciálním
Promem se ve smyslu této nabídky rozumí speciální časově omezená sleva či jiná
nabídka než nabídka uvedená pod částí A. a B., která je podmíněna závazkem
užívání SIM karty či některé služby po stanovenou minimální dobu (dále jen
„Speciální Promo“).
II. Nestanoví-li
podmínky Speciálního Proma jinak, má možnost získat aktivaci Speciálního Proma
z nabídky Vodafonu zákazník se Stávajícím číslem:
- který poslední 3 měsíce platí
řádně a včas Vyúčtování služeb; a
- zaváže se užívat předmětnou SIM
kartu (Číslo) minimálně po dobu dalších po sobě jdoucích 24 měsíců od
aktivace Speciálního Proma dle aktivovaného tarifu; a
- současně se Smlouvou zaváže, že po
dobu dalších po sobě jdoucích 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma
rozsah jím užívaných služeb u příslušného Čísla neklesne pod dohodnuté
Minimální měsíční plnění stanoveného při aktivaci Speciálního Proma.
Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně hradit vystavená
Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze
Smlouvy.
III. Pokud
zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma dle článku II. výše
poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální měsíční částce
(Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná
částka (vč. DPH) za skutečně odebrané služby u příslušného Čísla nižší než
sjednaná cena, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši
rozdílu mezi sjednanou výší Minimálního měsíčního plnění a cenou (vč. DPH) za
služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období.
IV. Pokud dojde
v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma k porušení Smlouvy podstatným
způsobem, tj. pokud dojde k porušení čl. 5.3 všeobecných podmínek pro
poskytování služeb elektronických komunikací anebo pokud zákazník bude i přes
upozornění Vodafone v prodlení s úhradou Vyúčtování po splatnosti, je
zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu Minimálního
měsíčního plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce
sjednané doby trvání závazku u daného Čísla. Tento článek se nevztahuje na
výpověď Smlouvy podle části D. článku 1 níže.
D. Společná ustanovení
- Zákazník je oprávněn bez uvedení
důvodu ukončit Smlouvu uzavřenou na dobu určitou, a to písemnou výpovědí
na speciálním formuláři (dostupném na všech prodejnách a na stránkách
www.vodafone.cz), kterou zašle na adresu sídla Vodafone; k výpovědi
Smlouvy, která nebude učiněna na speciálním formuláři se nepřihlíží. V případě
výpovědi je zákazník povinen zaplatit Vodafone částku odpovídající jedné
pětině součtu všech Minimálních měsíčních plnění zbývajících k úhradě
do konce sjednané doby trvání smlouvy u příslušného Čísla, která
představuje paušální odškodnění za předčasné ukončení smlouvy ohledně
příslušného Čísla před uplynutím sjednané doby trvání (náhrada škody vzniklé
v důsledku toho, že zákazník nesplnil svůj závazek ze Smlouvy), a dále
rozdíl mezi kupní cenou zařízení a jeho zvýhodněnou kupní cenou, za kterou
jej od Vodafone zákazník koupil. Výpovědní lhůta činí jeden měsíc a počíná
běžet prvním dnem zúčtovacího období následujícího po doručení písemné
výpovědi Vodafone, přičemž k ukončení Smlouvy dojde posledním dnem
zúčtovacího období. Vodafone není oprávněn ukončit Smlouvu výpovědí.
Pro vyloučení pochybností, ukončení Smlouvy dohodou uzavřenou
v písemné formě má shodné důsledky jako výpověď Smlouvy zákazníkem
bez uvedení důvodu (viz výše).
- Nebude-li dohodnuto jinak, zaniká
uplynutím výpovědní doby pouze závazek Vodafonu poskytovat u daného Čísla
dohodnutá zvýhodnění a závazek zákazníka k Minimálnímu měsíčnímu plnění,
jak vyplývaly ze Smlouvy; Vodafone tak bude na daném Čísle i nadále
poskytovat služby elektronických komunikací na základě smlouvy o
poskytování služeb elektronických komunikací (dle Všeobecných podmínek a
aktuálního Ceníku) s tím, že na Čísle bude ponecháno nastavení služeb
platné ke dni ukončení Smlouvy (tj. ke dni uplynutí výpovědní lhůty),
pokud nebude dohodnuto jinak; smlouvu o poskytování služeb elektronických
komunikací může zákazník ukončit (tj. ukončit poskytování služeb a
deaktivovat SIM kartu) postupem dle čl. 6 všeobecných podmínek pro
poskytování služeb elektronických komunikací, ne však dříve, než ke dni
ukončení Smlouvy.
- Při posuzování plnění závazku
zákazníka k Minimálnímu měsíčnímu plnění se za čerpání služeb považují
služby poskytnuté Vodafonem v jednom zúčtovacím období (měsíci) včetně DPH
po uplatnění veškerých slev a zvýhodnění (bonusů) poskytnutých zákazníkovi
a zobrazených ve Vyúčtování služeb. Do této částky nejsou zahrnuty částky
odpovídající platbám zákazníka za zboží a služby třetích stran (např.
premium SMS, audiotex, M-peněženka, DMS, hlasovací SMS, apod. Více na
http://www.vodafone.cz/osobni/vodafone-balicky-a-reseni/mobilni-platby/plat-mobilem/
- Podmínkou zvýhodněné ceny
Zařízení, Zvýhodnění nebo Zařízení na základě Speciálního Proma je
pořízení a závazek řádného užívání služeb či příslušného tarifu po
minimální dobu specifikovanou v těchto Podmínkách nebo ve smlouvě uzavřené
se zákazníkem. Pokud tato podmínka není splněna, není Vodafone povinen
Zvýhodnění Zákazníkovi poskytovat a je oprávněn doúčtovat zákazníkovi
rozdíl mezi zvýhodněnou a plnou cenou zakoupeného Zařízení. Vodafone však
není oprávněn doúčtovat zákazníkovi původní cenu příslušného Zařízení,
popř. doúčtovat poskytnuté Zvýhodnění, v případech, kdy zákazník uhradí
rozdíl mezi celkovou výší úhrad a příslušného násobku Minimálního
měsíčního plnění dle části A. článku III., části B. článku III., nebo
části C. článku IV. těchto Podmínek. Pro vyloučení pochybností se uvádí,
že v případě odstoupení od Smlouvy (či jiného ukončení Smlouvy) ze strany
zákazníka ztrácí zákazník odstoupením nárok na Zařízení za zvýhodněnou
cenu a Vodafone je oprávněn doúčtovat zákazníkovi plnou cenu zakoupeného
Zařízení, popř. neposkytovat Zvýhodnění.
- Zákazník si může pořídit maximálně
čtyři Zařízení dle těchto Podmínek k Novým číslům v průběhu po sobě
bezprostředně jdoucích 12 měsíců. Pokud si zákazník přeje pořídit Zařízení
nad rámec počtu dle předchozí věty, je Vodafone oprávněn v rámci takovéto
aktivace požadovat složení vyšší Volací jistiny v souladu s platným
ceníkem, a to u každé takové aktivace.
- Zákazník si v průběhu 24 po sobě
jdoucích měsíců může pořídit maximálně
deset Zařízení dle těchto Podmínek na Stávající čísla.
- Závazek Minimálního měsíčního
plnění lze sjednat pouze u telefonního/ADSL čísla, u kterého není sjednán
žádný jiný závazek Minimálního měsíčního plnění. V případě, že dojde ke
sjednání dvou či více závazků Minimálního měsíčního plnění u jednoho
telefonního/ADSL čísla, je Vodafone oprávněn jeden z těchto závazků (jednu
z těchto smluv) jednostranně ukončit výpovědí s okamžitou účinností,
nebude-li dohodnuto jinak. Po dobu souběhu dvou či více závazků
Minimálního měsíčního plnění u jednoho telefonního/ADSL čísla se částky
Minimálních měsíčních plnění sčítají.
- V případě, že zákazník koupí
Zařízení či aktivuje Zvýhodnění za použití prostředků na dálku (po
telefonu, prostřednictvím e-shopu), bude mu zaslán návrh smlouvy, jejímž
předmětem bude závazek zákazníka k čerpání služeb ve výši Minimálního
měsíčního plnění dle těchto Podmínek. Jedno vyhotovení podepsané smlouvy
je zákazník povinen odeslat na adresu Vodafonu v přiložené odpovědní
obálce či přinést do jakékoliv pobočky Vodafonu. Seznam poboček je uveden
na stránkách www.vodafone.cz. Návrh smlouvy je platný pouze 30 dnů od podpisu
návrhu smlouvy ze strany Vodafonu a zákazník je povinen podepsanou smlouvu
doručit Vodafonu v této lhůtě. V opačném případě nedojde k uzavření
smlouvy a zákazník nesplní podmínky pro zakoupení Zařízení za zvýhodněnou
cenu či aktivaci Zvýhodnění; zákazníkovi tak bude doúčtována částka, která
se rovná rozdílu mezi standardní ceníkovou cenou a zvýhodněnou cenou
Zařízení, popř. bude poskytování Zvýhodnění ukončeno.
- Tyto Podmínky se vztahují i na
pořizování Zařízení v rámci tzv. DOPRODEJE.
- Tyto Podmínky neplatí pro
zákazníky se smlouvou o poskytování zvýhodněných podmínek, pokud to není
ve smlouvě sjednáno, a pro zákazníky OneNet.
- Pokud tyto Podmínky nestanoví
jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb
elektronických komunikací, platný ceník služeb, podmínky uvedené v
tištěných materiálech společnosti Vodafone a případné podmínky dalších
služeb Vodafonu. Více na stránkách www.vodafone.cz.
- Vodafone si vyhrazuje právo
kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit tyto Podmínky, a
to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách
www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne
13.9.2014 a nahrazují podmínky ze dne 17.6.2014.
Vytisknout