Podmínky služby Vodafone Passport data - Firemní zákazníci platné do 12. 9. 2014
A. Podmínky služby Vodafone Passport data na den
Tarif "Vodafone Passport
data na den" lze aktivovat pouze, pokud má zákazník aktivní domácí
tarif Připojení pro mobil standard, Připojení pro mobil super, Připojení
pro mobil premium, Připojení pro mobil premium+, Internet v mobilu a
Internet v mobilu naplno a zároveň některý z roamingových tarifů
(podmíněné tarify). Tarif nelze aktivovat, pokud má zákazník aktivní
domácí tarif Internet v mobilu na den.
Prostřednictvím Hlasové či
Internetové samoobsluhy, resp. na jakékoli značkové prodejně společnosti
Vodafone ČR, je možné si jednorázově zvolit k některému z podmíněných
datových tarifů dle předchozího odstavce nastavení tarifu "Vodafone
Passport data na den".
Tarif bude aktivován a současně
i účtován automaticky až při prvním užití dat v rámci roamingu v níže
stanovených zemích následujícím po nastavení tarifu dle předchozího
odstavce, a jeho platnost potrvá 24 hodin od aktivace.
Pro další užití tarifu je
zapotřebí provést nové nastavení dle odst. 2 těchto podmínek.
Po překročení FUP v daném
období je zákazníkovi dočasně snížena rychlost (do konce zúčtovacího
období), v žádném případě však není toto překročení penalizováno
dodatečným zpoplatněním či deaktivací služby.
Firemní zákazníci mohou tarif
Vodafone Passport data na den využít v následujících zemích: Andorra,
Belgie, Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana,
Gibraltar, Guadeloupe, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr,
Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský
ostrov, Martinik, Monako, Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko,
Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko,
Švédsko, Švýcarsko, Vatikán, Velká Británie.
Použití tarifu v jiných zemích
než jsou výše uvedené, není možné a čerpání dat bude zákazníkovi účtováno
dle standardního tarifu Připojení ze zahraničí.
Nevyčerpané jednotky propadají.
Tarif si mohou aktivovat pouze
zákazníci převedeni na nový systém péče o zákazníky a zákazníci služby
OneNet.
Účtovací přírůstky jsou stejné
jako u domácího tarifu (1kB).
V případě zrušení některého z
podmíněných tarifů dle odst. 1 těchto podmínek v době mezi nastavením
tarifu a jeho aktivací, k aktivaci tarifu Vodafone Passport data na den
nedojde. V případě, že k deaktivaci některého z podmíněných tarifů dojde
během čerpání tarifu Vodafone Passport data na den, dojde automaticky i k
deaktivaci tohoto tarifu a nárok na jeho čerpání propadá.
B. Podmínky služby Vodafone Passport data na stálo
Tarif "Vodafone Passport data
na stálo" pro firemní zákazníky je jen doplňkovou službou k datovým
tarifům a není určen pro výhradní užívání datového tarifu v roamingu,
zejména není určen pro M2M přenosy (přenosy dat mezi zařízeními) ani pro
zprovozňování hotspotů v zahraničí. Tarif "Vodafone Passport data na
stálo" lze aktivovat pouze, pokud zákazník má aktivní domácí Připojení pro
mobil standard, Připojení pro mobil super, Připojení pro mobil premium,
Připojení pro mobil premium+, Internet v mobilu a Internet v mobilu naplno a
zároveň některý z roamingových tarifů (podmíněné tarify). Tarif nelze
aktivovat, pokud má zákazník aktivní domácí tarif Internet v mobilu na den.
Prostřednictvím Hlasové či
Internetové samoobsluhy, resp. na jakékoli značkové prodejně společnosti
Vodafone ČR, je možné si zvolit k některému z podmíněných datových tarifů dle
předchozího odstavce nastavení tarifu „Vodafone Passport data na stálo“.
Doba platnosti tarifu je shodná se
zúčtovacím obdobím zákazníka s tím, že tarif může být aktivován kdykoli v
průběhu zúčtovacího období. K prvnímu dni zúčtovacího období dochází k obnovení
platnosti tarifu. Paušální platba za tarif je zaúčtována okamžitě po jeho
aktivaci.
Pro zrušení tarifu platí obdobný
postup dle odst. 2 těchto podmínek. K deaktivaci nastavení dojde k poslednímu
dni zúčtovacího období, v němž došlo k zadání požadavku na zrušení tarifu.
V každém zúčtovacím období je možné
mít k dané SIM kartě aktivní pouze jeden tarif.
Objem dat (FUP) je sdílený pro
přenos dat v rámci domácí sítě Vodafone ČR i v roamingu v celkovém objemu 150
MB v případě tarifů Internet v mobilu a Připojení pro mobil standard, 300
MB v případě tarifu Připojení pro mobil super, 600 MB v případě tarifů
Připojení pro mobil premium a Internet v mobilu naplno, a 1,2 GB v případě
tarifu Připojení pro mobil premium+. Tj. pokud má například zákazník aktivován
tarif Internet v mobilu naplno, kde celkový FUP činí 600MB, a v roamingu
vyčerpá 100 MB, může v rámci domácí sítě čerpat již pouze 500 MB).
Objem volných dat (FUP) určený pro užívání
v roamingu je přitom 1/3 z celkového objemu dat (např. u datového
tarifu Internet v mobilu činí FUP 150 MB, z nichž pouze 50MB je
určeno k využití v roamingu). Pokud si zákazník dokoupí dodatečný
objem dat (FUP) k domácímu datovému tarifu dle Podmínek poskytování datových služeb, nelze tento dodatečný objem dat
čerpat v roamingu, ale pouze v rámci domácí sítě Vodafone ČR (tzn.
dokoupený objem dat není určen k používání v roamingu).
Po překročení FUP v daném účetním
období je zákazníkovi dočasně snížena rychlost (do konce tohoto zúčtovacího
období), v žádném případě však není toto překročení penalizováno dodatečným
zpoplatněním.
Účtovací přírůstky jsou stejné jako
u domácího tarifu (1kB).
Firemní zákazníci mohou tarif
Vodafone Passport data na den využít v následujících zemích: Andorra, Belgie,
Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana, Gibraltar,
Guadeloupe, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva,
Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský ostrov, Martinik, Monako,
Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San
Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Vatikán, Velká
Británie.
Použití dat v jiných zemích než jsou
výše uvedené, není možné a čerpání dat bude zákazníkovi účtováno dle
standardního tarifu Připojení ze zahraničí.
Nevyčerpaný objem dat se nepřevádí
do dalšího zúčtovacího období.
Tarif si mohou aktivovat pouze firemní
zákazníci (podnikatel) převedeni na nový systém péče o zákazníky a zákazníci
služby OneNet.
V případě zrušení některého z
podmíněných tarifů dle odst. 1 těchto podmínek v době mezi nastavením tarifu a
jeho aktivací, k aktivaci tarifu Vodafone Passport data na stálo nedojde. V
případě, že k deaktivaci některého z podmíněných tarifů dojde během čerpání
tarifu Vodafone Passport data na stálo, dojde automaticky i k deaktivaci tohoto
tarifu a nárok na jeho čerpání propadá.
Společnost Vodafone si vyhrazuje právo
omezit či přerušit služby v případě podezření na zneužívání služby Vodafone
Passport data na stálo k jiným účelům než pro které je určen (např. pro
M2M přenosy nebo provozování hotspotů v zahraničí), zejména při opakovaném
využívání tarifu v roamingu nad rámec určeného objemu dat pro roaming
(popř. využívání dodatečně zakoupeného objemu dat v roamingu) i přes
upozornění ze strany společnosti Vodafone na porušování podmínek pro užívání
tarifu.
C. Společná ustanovení
V otázkách neupravených v těchto podmínkách
platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací,
Podmínky poskytování datových služeb, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v
tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách
www.vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách uvedena
společnost Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic
a.s., se sídlem Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČ: 25788001 zapsaná do OR u
MS v Praze, spisová značka B. 6064. (a její síť, produkty a služby).
Vodafone si vyhrazuje právo tyto podmínky
kdykoli aktualizovat či měnit, a to s účinností ode dne zveřejnění změn na
stránkách www.vodafone.cz, nebude-li stanoven pozdější termín účinnosti.
Tyto podmínky nabývají platnosti a
účinnosti dne 20.1.2013 a nahrazují předchozí podmínky služby Vodafone Passport
– firemní zákazníci.