Podmínky služby Vodafone Passport data - Firemní zákazníci platné do 26. 6. 2015
Podmínky služby Vodafone Passport data na den
Tarif "Vodafone Passport data
na den" lze aktivovat pouze, pokud má zákazník aktivní domácí tarif Připojení
pro mobil standard, Připojení pro mobil super, Připojení pro mobil
premium, Připojení pro mobil premium+, Internet v mobilu a Internet v
mobilu naplno a zároveň některý z roamingových tarifů (podmíněné tarify).
Tarif nelze aktivovat, pokud má zákazník aktivní domácí tarif Internet v
mobilu na den, datovými
tarify Mobilní připojení 500 MB / 1 GB / 1,5 GB / 4 GB / 10 GB.
Prostřednictvím Hlasové či Internetové
samoobsluhy, resp. na jakékoli značkové prodejně společnosti Vodafone ČR,
je možné si jednorázově zvolit k některému z podmíněných datových tarifů
dle předchozího odstavce nastavení tarifu "Vodafone Passport data na
den".
Tarif bude aktivován a současně i účtován
automaticky až při prvním užití dat v rámci roamingu v níže stanovených
zemích následujícím po nastavení tarifu dle předchozího odstavce, a jeho
platnost potrvá 24 hodin od aktivace.
Pro další užití tarifu je zapotřebí provést
nové nastavení dle odst. 2 těchto podmínek.
Po překročení FUP v daném období je
zákazníkovi dočasně snížena rychlost (do konce zúčtovacího období), v
žádném případě však není toto překročení penalizováno dodatečným
zpoplatněním či deaktivací služby.
Firemní zákazníci mohou tarif Vodafone
Passport data na den využít v následujících zemích: Andorra, Belgie,
Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana,
Gibraltar, Guadeloupe, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr,
Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský
ostrov, Martinik, Monako, Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko,
Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko,
Švédsko, Švýcarsko, Vatikán, Velká Británie.
Použití tarifu v jiných zemích než jsou výše
uvedené, není možné a čerpání dat bude zákazníkovi účtováno dle
standardního tarifu Připojení ze zahraničí.
Nevyčerpané jednotky propadají.
Tarif si mohou aktivovat pouze zákazníci
převedeni na nový systém péče o zákazníky a zákazníci služby OneNet.
Účtovací přírůstky jsou stejné jako u
domácího tarifu (1kB).
V případě zrušení některého z podmíněných
tarifů dle odst. 1 těchto podmínek v době mezi nastavením tarifu a jeho
aktivací, k aktivaci tarifu Vodafone Passport data na den nedojde. V
případě, že k deaktivaci některého z podmíněných tarifů dojde během
čerpání tarifu Vodafone Passport data na den, dojde automaticky i k
deaktivaci tohoto tarifu a nárok na jeho čerpání propadá.
Podmínky služby Vodafone Passport data na stálo
Tarif "Vodafone Passport data
na stálo" lze aktivovat pouze, pokud zákazník má aktivní domácí Připojení
pro mobil standard, Připojení pro mobil super, Připojení pro mobil
premium, Připojení pro mobil premium+, Internet v mobilu a Internet v
mobilu naplno a zároveň některý z roamingových tarifů (podmíněné tarify).
Tarif nelze aktivovat, pokud má zákazník aktivní domácí tarif Internet v
mobilu na den, datovými tarify Mobilní připojení 500 MB / 1 GB / 1,5 GB / 4 GB / 10 GB.
Prostřednictvím Hlasové či Internetové
samoobsluhy, resp. na jakékoli značkové prodejně společnosti Vodafone ČR,
je možné si zvolit k některému z podmíněných datových tarifů dle
předchozího odstavce nastavení tarifu „Vodafone Passport data na stálo“.
Doba platnosti tarifu je shodná se
zúčtovacím obdobím zákazníka s tím, že tarif může být aktivován
kdykoli v průběhu zúčtovacího období. K prvnímu dni zúčtovacího období
dochází k obnovení platnosti tarifu. Paušální platba za tarif je zaúčtována
okamžitě po jeho aktivaci.
Pro zrušení tarifu platí obdobný postup dle
odst. 2 těchto podmínek. K deaktivaci nastavení dojde k poslednímu dni
zúčtovacího období, v němž došlo k zadání požadavku na zrušení tarifu.
V každém zúčtovacím období je možné mít k
dané SIM kartě aktivní pouze jeden tarif.
Objem volných dat (FUP) je sdílený pro přenos dat v rámci domácí sítě
Vodafone ČR i v roamingu v celkovém objemu 150 MB v případě tarifů Internet
v mobilu a Připojení pro mobil standard, 300 MB v případě tarifu Připojení
pro mobil super, 600 MB v případě tarifů Připojení pro mobil premium a Internet
v mobilu na plno, a 1,2 GB v případě tarifu Připojení pro mobil premium+ (tj.
pokud má například zákazník aktivován tarif Internet v mobilu naplno, kde FUP
činí 600MB, a v rámci domácí sítě Vodafone ČR vyčerpá 100 MB, může v roamingu
čerpat již pouze 500 MB).
Po překročení FUP v daném účetním období je
zákazníkovi dočasně snížena rychlost (do konce tohoto zúčtovacího období),
v žádném případě však není toto překročení penalizováno dodatečným
zpoplatněním.
Účtovací přírůstky jsou stejné jako u
domácího tarifu (1kB).
Firemní zákazníci mohou tarif Vodafone
Passport data na den využít v následujících zemích: Andorra, Belgie,
Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana,
Gibraltar, Guadeloupe, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr,
Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský
ostrov, Martinik, Monako, Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko,
Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko,
Švédsko, Švýcarsko, Vatikán, Velká Británie.
Použití dat v jiných zemích než jsou výše
uvedené, není možné a čerpání dat bude zákazníkovi účtováno dle
standardního tarifu Připojení ze zahraničí.
Nevyčerpané jednotky propadají.
Tarif si mohou aktivovat pouze zákazníci
převedeni na nový systém péče o zákazníky a zákazníci služby OneNet.
V případě zrušení některého z podmíněných
tarifů dle odst. 1 těchto podmínek v době mezi nastavením tarifu a jeho
aktivací, k aktivaci tarifu Vodafone Passport data na stálo nedojde. V
případě, že k deaktivaci některého z podmíněných tarifů dojde během
čerpání tarifu Vodafone Passport data na stálo, dojde automaticky i k
deaktivaci tohoto tarifu a nárok na jeho čerpání propadá.