Společnosti Vodafone Czech Republic a.s. (dále jen "Vodafone")
- Služba Po svém extra je doplňková služba poskytovaná ke všem tarifům
nabízeným Vodafonem, s výjimkou Tarifů na míru, tarifů Rozjezd Naplno a
Vodafone divoká karta (a jakýchkoli tarifů nabízených v rámci služby
Vodafone OneNet). Služba Po svém extra je vždy poskytována u všech
telefonních čísel zákazníka, pro které je vystavováno společné
vyúčtování služeb (dále jen "zákaznický účet"). Využívání služby Po svém
extra pouze u některého telefonního čísla v rámci zákaznického účtu
není možné.
- Služba Po svém extra je určena výhradě pro podnikatele (firemní
zákazníky s IČ či DIČ ), bez ohledu na skutečnost, zda mají či nemají s
Vodafonem uzavřenu písemnou smlouvu.
- O aktivaci služby Po svém extra může zákazník požádat současně s
aktivací nové SIM karty (nového tarifu). Stávající zákazník může o
dodatečnou aktivaci služby Po svém extra ke svému zákaznickému účtu
požádat v jakékoli z Vodafone prodejen, prostřednictvím Internetové
samoobsluhy, Hlasové samoobsluhy (*77) či Vodafone firemní péče (800
772277), a to po identifikaci heslem, které si zvolil pro komunikaci s
Vodafonem. O aktivaci služby Po svém extra může zákazník požádat
prostřednictvím kteréhokoli telefonního čísla v rámci příslušného
zákaznického účtu. K aktivaci služby Po svém extra dojde bezodkladně po
přijetí žádosti o aktivaci.
- Aktivací služby Po svém extra získá zákazník ke všem telefonním
číslům zdarma Podrobné vyúčtování služeb (obsahující podrobný rozpis cen
za všechny placené služby) a zdarma SIM Plus kartu. Stávající zákazník
si však musí SIM Plus kartu u Vodafonu sám objednat, a to zdarma
prostřednictvím Internetové nebo Hlasové samoobsluhy (pro vyloučení
pochybností se uvádí, že stávající zákazník, který již má SIM plus kartu
k dispozici, má nárok na její výměnu za standardních podmínek
upravených v informačních materiálech Vodafonu).
- Aktivací služby Po svém extra získá zákazník ke všem telefonním
číslům nárok na Vyúčtování s přehledem zdarma, umožňující zpracování
vyúčtování v tabulkovém kalkulátoru. Pokud zákazník využíval placenou
službu Vyúčtování s přehledem, bude mu po aktivaci služby Po svém extra
nadále poskytována zdarma.
- K tarifům Volám málo, Volám často, Volám stále, Řekni mi, Povídej,
Nezavěšuj, 50 Naplno, 150 Naplno, 300 Naplno a 500 Naplno a ke všem
Nabitým tarifům zákazník dále získá 20% bonus na volání,
kterým se rozumí 20% sleva na volání v rámci ČR (včetně služeb
data/fax, na něž se vztahují volné minuty), která je poskytována na
uvedené služby u tarifů Nabito po vyčerpání částky uhrazené formou
měsíčního paušálu a u ostatních uvedených tarifů po vyčerpání volných
minut poskytovaných u příslušného tarifu. 20% bonus však není poskytován
na volání na speciální čísla, pro která nelze využít volné minuty a
dále na volání v rámci služeb Program rodina, Program jednička a
Vodafone balíčky. 20% bonus bude poskytnut na volání uskutečněné v
průběhu celého zúčtovací období, v němž byla služba Po svém aktivována.
- Zákazník souhlasí s tím, že mu po aktivaci služby Po svém extra bude
zasílána prostřednictvím provozovatele poštovních služeb pouze první
strana souhrnného Vyúčtování služeb která může být použita jako daňový
doklad. Zákazník souhlasí s tím, že celé souhrnné Vyúčtování služeb
(dále "Vyúčtování"), včetně Podrobného vyúčtování služeb, bude
zákazníkovi zpřístupněno pouze elektronickou formou v Internetové
samoobsluze na www.vodafone.cz.
- Vyúčtování bude v Internetové samoobsluze k dispozici nejpozději do 3
dnů po ukončení příslušného zúčtovacího období. Vodafone si však
vyhrazuje právo z technických důvodů zpřístupnění Vyúčtování odložit, ke
zpřístupnění však vždy dojde nejpozději do 15 dnů ode dne ukončení
zúčtovacího období. O zpřístupnění elektronického Vyúčtování bude
Vodafone zákazníka informovat prostřednictvím SMS zprávy, která bude
obsahovat číslo vyúčtování, částku určenou k úhradě a datum splatnosti.
Informační SMS zpráva bude zasílána na telefonní číslo, prostřednictvím
kterého byla služba Po svém extra aktivována, zákazník má však možnost
toto telefonní číslo kdykoli změnit. Elektronické Vyúčtování nelze
použít jako daňový doklad.
- O deaktivaci služby Po svém extra může zákazník požádat kdykoli
prostřednictvím kteréhokoli telefonního čísla v rámci příslušného
zákaznického účtu, a to prostřednictvím Internetové Samoobsluhy, Hlasové
samoobsluhy či linky Vodafone péče o zákazníky. K deaktivaci služby Po
svém extra dojde k poslednímu dni zúčtovacího období, v němž byla žádost
zákazníka o deaktivaci prokazatelně dodána Vodafonu, poslední
Vyúčtování vystavené ke službě Po svém extra již bude zákazníkovi
zasláno písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. K
deaktivaci služby Podrobného vyúčtování služeb však dojde již ke dni
podání žádosti o deaktivaci služby Po svém extra, nebude tedy
zákazníkovi s posledním Vyúčtováním k dispozici. Deaktivace služby Po
svém extra je zdarma. Deaktivace služby Podrobný výpis hovorů bez
současné deaktivace služby Po svém extra není možná. Pokud měl zákazník
před aktivací služby Po svém extra nárok na Podrobný výpis zdarma v
souvislosti s aktivací inkasní platby Vyúčtování, nevzniká mu po
deaktivaci služby Po svém extra automaticky nárok na jeho opětovné
poskytování. Pokud si zákazník aktivoval službu Vyúčtování s přehledem,
může si tuto službu kdykoli deaktivovat bez ohledu na to, zda má, či
nemá aktivní službu Po svém extra.
- Bonus 20% je ve Vyúčtování zohledněn pouze v celkové částce k úhradě, nikoli v jednotlivých položkách Vyúčtování.
- V případě, že zákazník bude zpětně požadovat vystavení Vyúčtování v
tištěné formě, je Vodafone oprávněn požadovat za jeho vystavení částku
dle platného Ceníku služeb.
- V otázkách neupravených v těchto Podmínkách se poskytování služby Po
svém extra řídí Všeobecnými podmínkami společnosti Vodafone Czech
Republic a.s., platným Ceníkem služeb a podmínkami uvedenými v tištěných
materiálech Vodafonu, případně na stránkách www.vodafone.cz.
- Vodafone si vyhrazuje právo omezit zákazníkům, kteří využívají
službu Po svém extra, možnost využívat jiné speciální nabídky Vodafonu.
- Vodafone si vyhrazuje právo deaktivovat zákazníkovi službu Po svém
extra v případě, že nebude/přestane splňovat podmínky pro její
poskytování dle těchto Podmínek, a to po předchozím upozornění a
poskytnutí lhůty k nápravě. Vodafone službu Po svém extra deaktivuje
vždy, když na základě uzavřené dohody o převodu práv a povinností dojde k
převodu SIM karty s aktivní službou Po svém extra na jiného zákazníka.
- V případě rozporu mezi českým a anglickým zněním podmínek má české
znění přednost. Vodafone má právo tyto podmínky kdykoli aktualizovat či
měnit, a to s účinností ode dne zveřejnění změn na stránkách
www.vodafone.cz , nebude-li stanoven pozdější termín účinnosti.
- Vodafone má právo bez uvedení důvodu kdykoli ukončit poskytování
služby Po svém extra, a to po předchozím upozornění zaslaném zákazníkům,
kterých se to týká, v dostatečném časovém předstihu, nejméně jednoho
měsíce.
- Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 16. 8. 2010 a v plném rozsahu nahrazují podmínky platné do tohoto data.
Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem Vinohradská 167, 100 00 Praha
10, IČ: 25788001 zapsaná do OR u MS v Praze, spisová značka B. 6064.