Společnosti Vodafone Czech Republic a.s. (dále jen "Vodafone")
- Služba Po svém je doplňková služba, která může být poskytovaná ke
všem nově aktivovaným Tarifům na míru. Služba Po svém je vždy
poskytována u všech telefonních čísel zákazníka, pro které je
vystavováno společné vyúčtování služeb (dále jen "zákaznický účet")..
Pokud bude mít zákazník na jednom účtu kombinované Tarify na míru a jiné
tarify než Tarif na míru a na nich aktivní službu Po svém, tak na
Tarifu na míru nemůže být služba Po svém aktivní čili se na ní nečerpá
příslušný benefit. Využívání služby Po svém pouze u některého
telefonního čísla v rámci zákaznického účtu není možné s výjimkou výše
popsanou.
- Službu Po svém si může zákazník sám aktivovat pouze při koupi nové
SIM s tarifem na míru přes e-shop Vodafonu. Nové aktivace služby Po
svém u tarifů Volám málo, Volám často, Volám stále, Řekni mi, Povídej,
Nezavěšuj, 50 Naplno, 150 Naplno, 300 Naplno a 500 Naplno a u Nabitých
tarifů není možná.
- Služba Po svém je určena výhradně pro fyzické osoby -
nepodnikatele. Firemní zákazníci s IČO či DIČ si službu Po svém
aktivovat nemohou. Výjimku tvoří služba Po svém u Tarifu na míru, která
platí pro fyzické osoby a firemní zákazníky bez smlouvy. Firemní
zákazníci se smlouvou si službu Po svém k Tarifu na míru aktivovat
nemohou.
- O aktivaci služby Po svém může zákazník požádat současně s
aktivací nové SIM karty (nového tarifu). K aktivaci služby Po svém dojde
bezodkladně po přijetí žádosti o aktivaci.
- Aktivací služby Po svém získá zákazník ke všem telefonním číslům
zdarma Podrobné vyúčtování služeb (obsahující podrobný rozpis cen za
všechny placené služby).
- K tarifům Volám málo, Volám často, Volám stále, Řekni mi, Povídej,
Nezavěšuj, 50 Naplno, 150 Naplno, 300 Naplno a 500 Naplno a ke všem
Nabitým tarifům s již aktivní službou Po svém zákazník získává 20% bonus
na volání, kterým se rozumí 20% sleva na volání v rámci ČR (včetně
služeb data/fax, na něž se vztahují volné minuty), která je poskytována
na uvedené služby u tarifů Nabito po vyčerpání částky uhrazené formou
měsíčního paušálu a u ostatních uvedených tarifů po vyčerpání volných
minut poskytovaných u příslušného tarifu. 20% bonus však není poskytován
na volání na speciální čísla, pro která nelze využít volné minuty a
dále na volání v rámci služeb Program rodina a Program jednička. 20%
bonus bude poskytnut na volání uskutečněné v průběhu celého zúčtovací
období, v němž byla služba Po svém aktivována. U Tarifu na míru získává
zákazník 10% slevu na měsíční paušály následujících služeb a to Program
Kamarádi, Program Kamarádi ze všech sítí, balíček volání, balíček SMS,
Vodafone Internet do mobilu, Vodafone Internet do mobilu naplno,
Připojení na stálo. Firemní zákazník získá navíc i slevu 10% na VPN
firma neomezeně.
- Zákazník souhlasí s tím, že mu po aktivaci služby Po svém nebudou
zasílána Vyúčtování služeb (dále "Vyúčtování") prostřednictvím
provozovatele poštovních služeb, Vyúčtování (včetně Podrobného
vyúčtování služeb) bude zákazníkovi zpřístupněno pouze elektronickou
formou v Internetové samoobsluze na www.vodafone.cz. Pokud si však
zákazník založil u Vodafonu nový zákaznický účet, bude mu první
Vyúčtování zasláno také písemně poštou.
- Zákazník souhlasí s tím, že nezbytnou podmínkou pro aktivaci služby Po svém je poskytnutí svého platného emailového kontaktu.
- Vyúčtování bude v Internetové samoobsluze k dispozici nejpozději
do 3 dnů po ukončení příslušného zúčtovacího období. Vodafone si však
vyhrazuje právo z technických důvodů zpřístupnění Vyúčtování odložit, ke
zpřístupnění však vždy dojde nejpozději do 15 dnů ode dne ukončení
zúčtovacího období. O zpřístupnění elektronického Vyúčtování bude
Vodafone zákazníka informovat prostřednictvím SMS zprávy, která bude
obsahovat číslo vyúčtování, částku určenou k úhradě a datum splatnosti.
Informační SMS zpráva bude zasílána na telefonní číslo, prostřednictvím
kterého byla služba Po svém aktivována, zákazník má však možnost toto
telefonní číslo kdykoli změnit.
- Zákazník využívající službu Po svém může zjišťovat informace
týkající se poskytování služeb na internetových stránkách Vodafonu a v
jeho informačních materiálech. Změny nastavení služeb u svého
zákaznického účtu (aktivaci a deaktivaci služeb, blokování SIM karty v
případě ztráty, nastavení způsobu platby Vyúčtování atd.) může zákazník
provádět prostřednictvím Internetové, Hlasové, Kapesní mobilní či SMS
samoobsluhy. Zákazník souhlasí s tím, že jakýkoli zákaznický servis
poskytovaný ze strany Vodafone (hovor s operátorem či péče na značkové
prodejně Vodafone či jiných prodejních kanálech Vodafone) bude
zpoplatněn částkou uvedenou v platném Ceníku služeb, s výjimkou hovorů a
požadavků, které musí být na základě platných právních předpisů
poskytovány zdarma (zejména odvolání souhlasu se zpracováním osobních
údajů pro marketingové a obchodní účely, žádost o nezasílání obchodních
sdělení, hlášení poruch v rámci sítě elektronických komunikací, žádost o
nezveřejnění v telefonním seznamu, jakož i žádost o sdělení konkrétní
výše finančního vyrovnání v případě využití možnosti přenositelnosti
mobilních čísel k jinému poskytovateli mobilních telekomunikačních
služeb apod.), podmínkou však je, že se jednotlivý požadavek zákazníka
bude týkat výlučně skutečností, které nepodléhají zpoplatnění. Na
zpoplatnění je zákazník vždy upozorněn předem. Ke zpoplatnění dojde i v
případě, že bude uskutečněn zákaznický servis dle definice výše na
telefonním čísle, u něhož není služba Po svém aktivována, avšak bude se
vztahovat k zákaznickému účtu s aktivovanou službou Po svém. Zpoplatnění
zákaznického servisu neplatí pro firemní zákazníky užívající některý z
Tarifů na míru.
- O deaktivaci služby Po svém může zákazník požádat kdykoli
prostřednictvím kteréhokoli telefonního čísla v rámci příslušného
zákaznického účtu, a to prostřednictvím Internetové Samoobsluhy, Hlasové
samoobsluhy či linky Vodafone péče o zákazníky. K deaktivaci služby Po
svém dojde k poslednímu dni zúčtovacího období, v němž byla žádost
zákazníka o deaktivaci prokazatelně dodána Vodafonu, poslední Vyúčtování
vystavené ke službě Po svém již bude zákazníkovi zasláno písemně
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. K deaktivaci služby
Podrobného vyúčtování služeb však dojde již ke dni podání žádosti o
deaktivaci služby Po svém, nebude tedy zákazníkovi s posledním
Vyúčtováním k dispozici. Deaktivace služby Po svém je zdarma, avšak v
případě deaktivace prostřednictvím Vodafone péče o zákazníky či na
prodejně bude hovor zákazníka s operátorem či operace na prodejně
zpoplatněn v souladu s těmito Podmínkami. Deaktivace služby Podrobný
výpis hovorů bez současné deaktivace služby Po svém není možná. Pokud
měl zákazník před aktivací služby Po svém nárok na Podrobný výpis zdarma
v souvislosti s aktivací inkasní platby Vyúčtování, nevzniká mu po
deaktivaci služby Po svém automaticky nárok na jeho opětovné
poskytování.
- Ceny služeb uvedených jako zdarma jsou zahrnuty v ceně ostatních
poskytovaných služeb. Platí pro tarify, kterých se služba po svém týká
mimo tarif na míru.
- V případě, že zákazník bude zpětně požadovat vystavení Vyúčtování v
tištěné formě, je Vodafone oprávněn požadovat za jeho vystavení částku
dle platného Ceníku služeb.
- V otázkách neupravených v těchto Podmínkách se poskytování služby
Po svém řídí Všeobecnými podmínkami společnosti Vodafone Czech Republic
a.s., platným Ceníkem služeb a podmínkami uvedenými v tištěných
materiálech Vodafonu, případně na stránkách www.vodafone.cz.
- Vodafone si vyhrazuje právo omezit zákazníkům, kteří využívají službu Po svém, možnost využívat jiné speciální nabídky Vodafonu.
- Vodafone si vyhrazuje právo deaktivovat zákazníkovi službu Po svém
v případě, že nebude/přestane splňovat podmínky pro její poskytování
dle těchto Podmínek, a to po předchozím upozornění a poskytnutí lhůty k
nápravě. Vodafone službu Po svém deaktivuje vždy, když na základě
uzavřené dohody o převodu práv a povinností dojde k převodu SIM karty s
aktivní službou Po svém na jiného zákazníka.
- Vodafone má právo tyto podmínky kdykoli aktualizovat či měnit, a
to s účinností ode dne zveřejnění změn na stránkách www.vodafone.cz ,
nebude-li stanoven pozdější termín účinnosti.
- Vodafone má právo bez uvedení důvodu kdykoli ukončit poskytování služby Po svém.
- Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.2. 2011.
Vytisknout