Podmínky nabídky “Tarif První krok pro dítě zdarma k Red tarifům“
Nabídka „Tarifu pro dítě zdarma k Red tarifům“ je určena
všem zákazníkům Vodafone.
Při využití nabídky zákazník získá tarifVodafone první krok,
složený zbalíčku 50 minut do site Vodafone,Vodafone, balíček
Neomezené SMS do sítě Vodafone Fér, Připojení pro služby super (20 MB) (dále
též jen „Tarif“) se 100 % slevou na 24 měsíců od data aktivace na novém
telefonním čísle (SIM kartě), popř. na přenášeném telefonním čísle.
Nabídku „Tarif pro dítě zdarma k Red tarifům“ (dále jen
„Nabídka“) může využít každý zákazník, který splní níže uvedené podmínky
v okamžiku aktivace Nabídky i po celou dobu trvání Nabídky:
zákazník s Vodafonem uzavřel smlouvu, kterou se alespoň u jednoho telefonního čísla zavázal k minimálnímu měsíčnímu plnění alespoň ve výši 490 Kč se závazkem na 2 roky (dále jen „Hlavní telefonní číslo“), a
Tarif bude využíván
výhradně jedním dítětem zákazníka, které je ve věku 6-12 let (včetně).
Zákazník může využít tuto nabídku pouze jednou, tzn. že jeden
zákazník, který splní podmínky pro získání nabídky, může získat max. 1 Tarif.
Jedno dítě může využívat pouze 1 Tarif, tzn. nelze aktivovat více Tarifů pro
jedno dítě. Dítě využívající této nabídky nemůže zároveň využívat nabídku
tarifu Red do sítě pro studenty. Pro účely ověření a dodržování této
podmínky bude Vodafone zpracovávat rodné číslo dítěte, a to na základě souhlasu
zákonného zástupce dítěte (tzn. zákazníka, který o tuto nabídku požádal). Tarif
může využívat jen dítě, jehož údaje zákazník uvedl při využití nabídky.
Po uplynutí 24 měsíců platnost slevy automaticky končí a
zákazníkovi bude účtován měsíční poplatek za tarif Vodafone první krok dle
platného Ceníku. Při žádosti o obnovení Nabídky je třeba splnit stejné
podmínky jako při získání nabídky, viz výše.
Nabídka není kombinovatelná se Zvýhodněným telefonem.
Nabídka neplatí pro zákazníky OneNet a nelze ji uplatnit u SIM
karet zařazených pod rámcovou smlouvu.
Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace Tarifu k omezení
nebo přerušení poskytování služeb, deaktivaci tarifu, změně Zákaznického účtu,
přechodu na předplacené služby nebo k ukončení poskytování služeb u Hlavního
telefonního čísla, zákazník o slevu na Tarif nenávratně přichází. Stejně tak
zákazník ztrácí nárok na slevu na Tarif v případě, že dojde k ukončení
závazku na 24 měsíců u Hlavního telefonního čísla, který je podmínkou pro
získání nabídky (viz výše), zejména využitím 30 denní záruky spokojenosti nebo
odstoupením zákazníka od smlouvy, ve které se zavázal k minimálnímu
měsíčnímu plnění u Hlavního telefonního čísla.
Tarif může být automaticky deaktivován zejména při přerušení
poskytování služeb z důvodu neuhrazení vyúčtování.
K přednastavené kombinaci si zákazník dle potřeby může, nebo
nemusí, přidat některé další doplňkové služby, jako např.: MMS, balíček
Kamarádi a další doplňkové služby, které jsou s příslušným Tarifem slučitelné.
Tarif není kombinovatelný s pořízením zvýhodněného telefonu.
Tarif nelze kombinovat s nabídkou Promo Sólo natrvalo, Po svém,
Sólo, s nabídkou „Program kamarádi na 2 roky zdarma“, „Program kamarádi zdarma
navždy“, s programem Rodina a s tarifem Vodafone Passport data a nabídky Tarif
Start pro dítě zdarma k Red tarifům
Pokud zákazník změní některou ze složek Tarifu (např. deaktivuje
či změní jednu či více komponent přednastavené kombinace) dojde k automatické
deaktivaci Tarifu a slevy na Tarif, a nastavené služby budou účtovány dle
aktuálního Ceníku. V případě deaktivace hlasového balíčku či balíčku SMS dojde
k automatické aktivaci nulových balíčků Tarifů na míru. V případě deaktivace
datového tarifu dojde k automatické aktivaci tarifu Připojení pro mobil na den.
Společnost Vodafone si vyhrazuje právo ukončit poskytování slevy
na Tarif v případě důvodného podezření na zneužívání neomezeného volání či SMS
ke komerčním účelům, v případě důvodného podezření na zneužívání neomezeného
volání či SMS k provozování nelegálních GSM bran i v ostatních případech
podezření na zneužívání neomezeného volání či SMS (např. způsob užívání
neomezeného volání vykazuje charakteristiky strojového generování provozu nebo
jiného nestandardního užití) či v případě užívání neomezeného volání či SMS
způsobem, který může negativně ovlivnit kvalitu služeb poskytovaných jiným
zákazníkům nebo provoz sítě či jakékoli její části.
Společnost Vodafone si vyhrazuje právo ukončit poskytování slevy
na Tarif i v případě důvodného podezření na zneužívání Nabídky osobou, která
nemá na zvýhodnění nárok.
V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné
podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, podmínky Red tarifů
a tarifuVodafone první krok, Podmínky poskytování datových služeb, podmínky
FUP, platný Ceník služeb, podmínky služeb a zboží za zvýhodněnou cenu a
podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na
stránkách www.vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím
česká společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí
Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ 25788001 (a její síť, produkty a služby).
Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv bez uvedení důvodu omezit,
ukončit nebo změnit podmínky Nabídky, s účinností ode dne oznámení nebo
zveřejnění aktuálního znění na internetových stránkách www.vodafone.cz,
nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2015 a
nahrazují předchozí podmínky účinné od 6.5.2014