Podmínky nabídky „Sleva na telefony ve výši až 8.000 Kč pro Kombinovanou nabídku“ platné do 31. 8. 2019
Nabídka „Sleva na telefony ve výši až 8.000 Kč“ (dále jen „Nabídka“) je určena novým i stávajícím zákazníkům Vodafone, kteří splňují podmínky uvedené níže. Nabídka není určena pro zákazníky Vodafone OneNet.
Nárok na slevu vzniká při současném uzavření nebo prodloužení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek na 24 měsíců k tarifům Red Home nebo Red+ Home:
se závazkem Minimálního měsíčního plnění ve výši od 990 do 2.290 získá zákazník slevu až 6.000 Kč při současném pořízení telefonu na splátky (dle Podmínek služby Vodafone splátky) nebo za standardní cenu
se závazkem Minimálního měsíčního plnění ve výši alespoň 2.490 získá slevu až 8.000 Kč při současném pořízení telefonu na splátky (dle Podmínek služby Vodafone splátky) nebo za standardní cenu.
Při prodloužení stávající smlouvy musí zákazník pro získání slevy navýšit hodnotu Minimálního měsíčního plnění.
Pokud přijde zákazník v době trvání Nabídky a bude požadovat přenos čísla od konkurence, má nárok na Nabídku i přesto, že se přenos uskuteční až po skončení Nabídky. Telefon se slevou mu však bude vydán až po aktivaci čísla.
Sleva se vztahuje na speciálně označené telefony z aktuální nabídky na vodafone.cz/telefony.
Slevu na telefon může zákazník využít k jednomu aktivnímu závazku Minimálního měsíčního plnění se zvýhodněním a v délce trvání 24 měsíců. Sleva může být poskytnuta maximálně jednou za 24 měsíců.
V odůvodněných případech je Vodafone oprávněn požadovat vratnou volací jistinu ve výši 2.000 Kč při pořízení telefonu se slevou až 6.000 Kč nebo ve výši 3.000 Kč při pořízení telefonu se slevou až 8.000 Kč po:
novém zákazníkovi,
stávajícím zákazníkovi, který ještě na žádném z Plátců neuhradil 3 celá Vyúčtování,
zákazníkovi, který přechází z předplacené platební metody na tarifní řešení.
Sleva neplatí při koupi telefonu s předplacenou kartou a při koupi telefonu bez závazku Minimálního měsíčního plnění, nebo s nižším závazkem Minimálního měsíčního plnění než je uveden v Bodu 2.
Pokud chce zákazník uplatnit 30-ti denní záruku spokojenosti na tarif (služby), musí doplatit zlevněný telefon na plnou cenu před slevou nebo vrátit zakoupený telefon. Telefon musí být nepoškozený a kompletní a splňovat podmínky pro vrácení zařízení. V opačném případě je Vodafone oprávněn požadovat po zákazníkovi doplacení ceny telefonu v plné ceně před slevou.
V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb, Podmínky služby Vodafone splátky a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ 25788001 (a její síť, produkty a služby).
Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky Nabídky, s účinností ode dne oznámení nebo zveřejnění aktuálního znění na internetových stránkách vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 2. 2019.
Pomůžeme vám s nákupem
Chci chatovat s operátorem
Jsme online
Zavolejte mi na telefon
Ozveme se vám v nejbližší pracovní den.
Ozveme se vám v nejbližší pracovní den.
Odešlete nám svůj výběr a nechte na sebe kontakt. Zavoláme vám a objednávku společně dokončíme, podle vašich potřeb.
Kliknutím na „Mám zájem“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí
Poradíme vám po telefonu
Zavřít
Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone