Podmínky nabídky “Extra 25% sleva pro firemní zákazníky na 2. a 3. SIM na Business Red tarify“
Nabídka „Extra 25% sleva pro
firemní zákazníky na 2. a 3. SIM na Business Red tarify“ (dále jen
„Nabídka“) je určena všem firemním zákazníkům Vodafone, kteří nemají
uzavřenou rámcovou smlouvu ani nejsou zákazníky služby OneNet.
Při využití nabídky zákazník
získá vybraný tarif Business Red (dále jen „Tarif“) se slevou minimálně 25
% na zvýhodnění na služby na 24 měsíců od data aktivace na novém
telefonním čísle (SIM kartě), popř. na přenášeném telefonním čísle.
Podmínky plnění minimálního měsíčního plnění u nabídky je ve výši 249 Kč.
Nabídku může využít každý firemní
zákazník, který splní níže uvedené podmínky v okamžiku aktivace
Nabídky i po celou dobu trvání Nabídky:
Zákazník s Vodafonem uzavřel
smlouvu, kterou se alespoň u jednoho telefonního čísla zavázal k
minimálnímu měsíčnímu plnění alespoň ve výši 490 Kč se závazkem na 2 roky
(dále jen „Hlavní telefonní číslo“).
Zákazník využívá nabídku
hlavního telefonního čísla a nabídky „Extra 25% sleva pro firemní
zákazníky na 2. a 3. SIM na Business Red tarify“ na jednom zákaznickém
účtu.
Zákazník může slevu uplatnit na
maximálně 2 SIM karty, které jsou na stejném zákaznickém účtu jako Hlavní
telefonní číslo.
Zákazník může využít tuto
nabídku pouze jednou, tzn., že jeden zákazník, který splní podmínky pro
získání nabídky, může získat výše uvedenou slevu na max. 2 SIM karty.
Po uplynutí 24 měsíců platnost
slevy automaticky končí a zákazníkovi bude účtován měsíční poplatek za
tarif dle platného Ceníku. Při žádosti o obnovení Nabídky je třeba
splnit stejné podmínky jako při získání nabídky, viz výše.
Nabídka není kombinovatelná se
Zvýhodněným telefonem.
Nabídka neplatí pro zákazníky
OneNet a nelze ji uplatnit u SIM karet zařazených pod rámcovou smlouvu.
K přednastavené kombinaci si
zákazník dle potřeby může, nebo nemusí, přidat některé další doplňkové
služby, jako např.: MMS a další doplňkové služby, které jsou s příslušným
Tarifem slučitelné.
Tarif nelze kombinovat s
nabídkou Promo Sólo natrvalo, Po svém, Sólo, s nabídkou „Program kamarádi
na 2 roky zdarma“, „Program kamarádi zdarma navždy“, s programem Rodina a
s tarifem Vodafone Passport data.
Pokud zákazník změní některou
ze složek Tarifu (např. deaktivuje či změní jednu či více komponent
přednastavené kombinace) dojde k automatické deaktivaci Tarifu a slevy na
Tarif, a nastavené služby budou účtovány dle aktuálního Ceníku. V případě
deaktivace hlasového balíčku či balíčku SMS dojde k automatické aktivaci
nulových balíčků Tarifů na míru. V případě deaktivace datového tarifu
dojde k automatické aktivaci tarifu Připojení pro mobil na den. Dále,
pokud dojde z jakéhokoliv důvodu k ukončení poskytování služeb u
Hlavního telefonního čísla, zákazník o slevu na Tarif rovněž nenávratně
přichází, pokud není dohodnuto jinak Stejně tak zákazník ztrácí nárok na
slevu na Tarif v případě, že dojde k ukončení závazku na 24
měsíců u Hlavního telefonního čísla dřív než po vypršení závazku, který je
podmínkou pro získání nabídky (viz výše), zejména využitím 30 denní záruky
spokojenosti nebo odstoupením zákazníka od smlouvy, ve které se zavázal
k minimálnímu měsíčnímu plnění u Hlavního telefonního čísla nebo
dojde k odloučení telefonních čísel ze společného zákaznického účtu,
a to ať Hlavního telefonního čísla nebo čísla využívající Nabídku.
Společnost Vodafone si
vyhrazuje právo ukončit poskytování slevy na Tarif v případě důvodného
podezření na zneužívání neomezeného volání či SMS ke komerčním účelům, v
případě důvodného podezření na zneužívání neomezeného volání či SMS k
provozování nelegálních GSM bran i v ostatních případech podezření na
zneužívání neomezeného volání či SMS (např. způsob užívání neomezeného
volání vykazuje charakteristiky strojového generování provozu nebo jiného
nestandardního užití) či v případě užívání neomezeného volání či SMS
způsobem, který může negativně ovlivnit kvalitu služeb poskytovaných jiným
zákazníkům nebo provoz sítě či jakékoli její části.
Společnost Vodafone si
vyhrazuje právo ukončit poskytování slevy na Tarif i v případě důvodného
podezření na zneužívání Nabídky osobou, která nemá na zvýhodnění nárok.
V otázkách neupravených v
těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb
elektronických komunikací, podmínky Red tarifů a tarifu Start, Podmínky
poskytování datových služeb, podmínky FUP, platný Ceník služeb, podmínky
služeb a zboží za zvýhodněnou cenu a podmínky uvedené v tištěných
materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách
uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic
a.s., se sídlem Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČ 25788001 (a její síť,
produkty a služby).
Vodafone si vyhrazuje právo
kdykoliv bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky Nabídky,
s účinností ode dne oznámení nebo zveřejnění aktuálního znění na
internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín
pozdější.