Nabídku „Data nad rámec balíčku
zdarma“ (dále také jen „nabídka“ může využít každý zákazník, který využívá
služby Vodafonu a za podmínek uvedených níže. Nabídka neplatí pro OneNet
zákazníky.
Nabídka je platná v období od
13.11.2014 do 15.1.2015 u měsíčních datových tarifů Připojení na stálo, Internet v Mobilu, Internet v Mobilu Naplno a u všech variant služeb Připojení pro mobil, Mobilní připojení, Připojení pro služby, Data LTE.
V některých případech se může
stát, že vám omezíme či přerušíme poskytování služby Data nad rámec
balíčku, aniž bychom vás o tom stihli předem informovat:
v případě
důvodného podezření na zneužívání služeb (například pokud jsou služby využívány
k distribuci nevyžádaných nebo komerčních sdělení) či v případě užívání služeb
způsobem, který může negativně ovlivnit kvalitu služeb poskytovaných jiným
zákazníkům nebo provoz sítě či jakékoli její části,
v případě narušení bezpečnosti či
integrity naší sítě, bezpečnosti služby nebo při zjištění jejich ohrožení a za
účelem jejich předcházení se uplatní část 3 Podmínek poskytování mobilních
datových služeb zveřejněných na www.vodafone.cz.
omezit nebo přerušit poskytování služeb
vám na nezbytně nutnou dobu můžeme i ze závažných provozních či technických
důvodů nebo na základě rozhodnutí státních orgánů či v období krizových stavů
nebo z důvodu jiného obecného zájmu.
V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí
Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací,
podmínky služeb, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných
materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí
se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s. (a její síť, produkty
a služby).
Vodafone si vyhrazuje právo jakýkoli zákaznický
servis poskytovaný ze strany Vodafone (hovor s operátorem či péče na
značkové prodejně Vodafone či jiných prodejních kanálech Vodafone)
zpoplatnit částkou 31,26 Kč vč. DPH. Změny nastavení služeb u svého
zákaznického účtu (aktivaci a deaktivaci služeb, blokování SIM karty v
případě ztráty, nastavení způsobu platby Vyúčtování atd.) může zákazník
provádět bezplatně prostřednictvím Internetové, Hlasové, Kapesní mobilní
či SMS samoobsluhy.
Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv bez uvedení
důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky Nabídky, s účinností ode dne
oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně
uveden termín pozdější.