Milý zákazníci, níže najdete podrobnější fungovaní jednotlivých nabídek, které jsme pro vás připravili s ohledem na aktuální dění. Chceme, abyste si byli nablízku, i když nemůžete být spolu!
Tyto podmínky jsou účinné od 19. 3. 2020
NABÍDKA „PŘEPNĚTE NA NOVOU VODAFONE TV“
- Nabídka je určena pro všechny nové i stávající uživatele Vodafone TV s balíčky Klasik a Komfort.
- Nabídka se zákazníkům aktivuje i deaktivuje automaticky a není potřeba žádný krok ze strany zákazníka.
- V rámci Vodafone TV zákazníci získávají navíc širokou programovou nabídku navíc.
- K TV tarifům Klasik a Komfort získají navíc zdarma tyto tematické TV balíčky:
TV Balíček Koktejl, TV balíček Filmbox premium, TV balíček Darwin, TV balíček Music, TV balíček Sport, TV balíček Relax
- Tato nabídka je aktivní do 14. 5. 2020
NABÍDKA „VOLEJTE SVÝM BLÍZKÝM, KDY CHCETE S TARIFEM 60+“
- Zákazníci s Tarifem 60+ obdrželi automaticky navíc 1000 minut do všech sítí zdarma, které mohou čerpat do konce dubna 2020.
- Nejdříve dochází k čerpání z tohoto balíčku 1000 minut, po jeho vyčerpání se čerpají minuty ze základního tarifního balíčku.
NABÍDKA „I KDYŽ NENÍ ŠKOLA, BUĎTE SPOLU DÍKY CHAT PASSU“
- Vodafone Chat Pass se 100% slevou může využít každý zákazník, který využívá tarif #jetovtobě a za podmínek uvedených níže. Aktuální přehled kombinovatelných tarifů s Vodafone Pass – Chat Pass je uveden v aktuálním ceníku. Nabídka neplatí pro OneNet zákazníky. Služba Vodafone Pass – Chat Pass umožňuje čerpání dat souvisejících s používáním definovaných zahrnutých aplikací při přístupu k zdrojům internetu bez jejich započítávání do objemu přenesených dat z balíčku dat pro univerzální použití v rámci tarifu.
- Nabídku je možné aktivovat na speciální webové stránce v aplikaci Můj Vodafone či internetové samoobsluze Můj Vodafone po přihlášení zákazníka. Zákazník se na tuto speciální webovou stránku dostane skrze unikátní odkaz promovaný v rámci SMS.
- Zákazník má možnost využívat minimálně jedno celé zúčtovací období balíček Vodafone Chat Pass se 100% slevou. Vždy záleží, kdy si zákazník nabídku aktivuje a kdy má zúčtovací období. Například: zákazník se zúčtovacím obdobím 4. dne v měsíci, který si balíček aktivoval dne 10. 4. 2020, tak ho bude využívat od 10. 4. 2020 do 3. 6. 2020 se 100% slevou. Tedy probíhající a poté následující celé zúčtovací období. A pokud si nabídku zákazník nezruší, bude mu účtována za cenu dle platného ceníku od 4. 6. 2020.
- Po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy je Vodafone Chat Pass poskytnut se 100% slevou bude v následujícím zúčtovacím období účtován již za cenu dle platného ceníku bez jakékoliv slevy.
- Nabídku je možné si kdykoli deaktivovat, a to v aplikaci Můj Vodafone, internetové samoobsluze Můj Vodafone, v prodejnách Vodafonu či na zákaznické lince Vodafonu *77.
- Pokud zákazník využívá placenou verzi Vodafone Chat Pass a chce využít této nabídky. Je nutné nejdříve placenou verzi deaktivovat.
- Aktivní balíček Vodafone Chat Pass bude po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy byl Vodafone Chat Pass se 100% slevou, následně účtovaný za cenu dle aktuálního ceníku při obnově zúčtovacího období.
- Více najdete v podmínkách služby.
NABÍDKA „PRACUJTE NA DÁLKU S MĚSÍČNÍM CLOUD PASSEM“
- Vodafone Cloud Pass se 100% slevou může využít každý firemní zákazník, který využívá tarif #jetovtobě a za podmínek uvedených níže. Aktuální přehled kombinovatelných tarifů s Vodafone Pass – Cloud Pass je uveden v aktuálním ceníku. Nabídka neplatí pro OneNet zákazníky. Služba Vodafone Pass – Cloud Pass umožňuje čerpání dat souvisejících s používáním definovaných zahrnutých aplikací při přístupu k zdrojům internetu bez jejich započítávání do objemu přenesených dat z balíčku dat pro univerzální použití v rámci tarifu.
- Nabídku je možné aktivovat na speciální webové stránce v aplikaci Můj Vodafone či internetové samoobsluze Můj Vodafone po přihlášení zákazníka. Zákazník se na tuto speciální webovou stránku dostane skrze unikátní odkaz promovaný v rámci SMS.
- Zákazník má možnost využívat minimálně jedno celé zúčtovací období balíček Vodafone Cloud Pass se 100% slevou. Vždy záleží, kdy si zákazník nabídku aktivuje a kdy má zúčtovací období. Například: zákazník se zúčtovacím obdobím 4. dne v měsíci, který si balíček aktivoval dne 10. 4. 2020, tak ho bude využívat od 10. 4. 2020 do 3. 6. 2020 se 100% slevou. Tedy probíhající a poté následující celé zúčtovací období. A pokud si nabídku zákazník nezruší, bude mu účtována za cenu dle platného ceníku od 4. 6. 2020.
- Po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy je Vodafone Cloud Pass poskytnut se 100% slevou bude v následujícím zúčtovacím období účtován již za cenu dle platného ceníku bez jakékoliv slevy.
- Nabídku je možné si kdykoli deaktivovat, a to v aplikaci Můj Vodafone, internetové samoobsluze Můj Vodafone, v prodejnách Vodafonu či na zákaznické lince Vodafonu *77.
- Pokud zákazník využívá placenou verzi Vodafone Cloud Pass a chce využít této nabídky. Je nutné nejdříve placenou verzi deaktivovat.
- Aktivní balíček Vodafone Cloud Pass bude po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy byl Vodafone Cloud Pass se 100% slevou, následně účtovaný za cenu dle aktuálního ceníku při obnově zúčtovacího období.
- Více najdete v podmínkách služby.
NABÍDKA „MÁME PRO VÁS JEŠTĚ RYCHLEJŠÍ INTERNET“
- Nefiremní zákazníci s UPC internetem si mohou nechat navýšit jeho rychlost na 1 měsíc zdarma. Nabídka není pro zákazníky, kteří již nějakou formu navýšení rychlosti využívají a pro zákazníky, kteří využívají starší modem nepodporující vyšší rychlosti.
- Platí pouze pro zákazníky, kteří již využívají vhodný modem (Compal) a mají následující rychlosti:
- 50 Mbps pro stahování (3 Mbps odesílání) → po objednání dojde k navýšení na 150 Mbps pro stahování (10 Mbps odesílání)
- 150 Mbps pro stahování (10 Mbps odesílání) → po objednání dojde k navýšení 300 Mbps pro stahování (20 Mbps odesílání)
- Po uplynutí 1 měsíce se rychlost automaticky sníží, zákazník se nemusí bát, že bychom účtovali vyšší cenu.
- Zákazník si o navýšení rychlosti může zavolat na linku 241005100, neboť navýšení není automatické.
NABÍDKA „SPOJTE SE V EVROPĚ BEZ POPLATKU“
- Nabídka platí pro všechny zákazníky Vodafonu (kromě OneNet zákazníků), kteří se nachází v zemích zóny 1, což jsou státy Evropské Unie, Velká Británie, Norsko, Lichtenštejnsko a Island.
- Tito zákazníci mají bez ohledu na nastavený roamingový tarif k dispozici:
- neomezené volání na česká a slovenská čísla
- neomezené SMS po vyčerpání základního balíčku SMS z tarifu na česká a slovenská čísla
- neomezené připojení na internet
- Aby vše fungovalo, jak má, zákazník musí vypnout a zapnout svůj telefon.
- Tato nabídka platí do odvolání
NABÍDKA „ZÍSKEJTE KREDIT NAVÍC S PŘEDPLACENOU KARTOU“
- Tato speciální nabídka je určena všem zákazníkům společnosti Vodafone, kteří si od 19. 3. 2020 dobijí v aplikaci Můj Vodafone pomocí platební karty kredit pro předplacenou Vodafone kartu.
- Zákazník získá 50 % extra kreditu při splnění následujících podmínek:
- Dobití v aplikaci Můj Vodafone
- Platba platební kartou
- Výše jednoho dobití – od 250 Kč do 9.999 Kč
- Počet dobití není omezen
- Dobití v období od 19. 3. 2020
- Odměnu za dobití získá dobíjené číslo, nikoli osoba, která dobití provedla.
- Extra kredit je připsán nejpozději do 24 hodin od dobití. O připsání extra kreditu je zákazník informován SMS zprávou.
- Platnost extra kreditu je 30 dní od data připsání. Pokud není extra kredit do té doby vyčerpán, propadá. Extra kredit se čerpá vždy před standardním kreditem.
- Extra kredit je možné využít na všechny běžné služby Vodafonu. Z extra kreditu nelze hradit služby třetích stran.
- Extra kredit není kompatibilní se službou Chytré dobíjení.
- V případě podezření na zneužití služby si Vodafone vyhrazuje právo extra kredit zákazníkovi odebrat.
NABÍDKA „NAVŠTIVTE DIGITÁLNÍ VODAFONE GALERII“
- Zákazníci, kteří mají součástí aktuálního tarifu 100 bodů ve Vodafone galerii, získali od 20. 3. jednorázově 500 bodů navíc, za které si mohou ve Vodafone galerii nakoupit jakýkoli obsah.
- Platnost bodů je do konce dubna 2020. Dotčené zákazníky, kteří mají souhlas se zasíláním obchodních sdělení, jsme informovali o této Nabídce SMSkou.
V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.
Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky těchto nabídek, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz nebude-li výslovně uveden termín pozdější.