Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky nabídek Ohleduplnost se nosí (účinné od 19. 3. 2020)

Milý zákazníci, níže najdete podrobnější fungovaní jednotlivých nabídek, které jsme pro vás připravili s ohledem na aktuální dění. Chceme, abyste si byli nablízku, i když nemůžete být spolu!

Tyto podmínky jsou účinné od 19. 3. 2020

NABÍDKA „PŘEPNĚTE NA NOVOU VODAFONE TV“

  • Nabídka je určena pro všechny nové i stávající uživatele Vodafone TV s balíčky Klasik a Komfort.
  • Nabídka se zákazníkům aktivuje i deaktivuje automaticky a není potřeba žádný krok ze strany zákazníka.
  • V rámci Vodafone TV zákazníci získávají navíc širokou programovou nabídku navíc.
  • K TV tarifům Klasik a Komfort získají navíc zdarma tyto tematické TV balíčky:
    TV Balíček Koktejl, TV balíček Filmbox premium, TV balíček Darwin, TV balíček Music, TV balíček Sport, TV balíček Relax
  • Tato nabídka je aktivní do 14. 5. 2020

NABÍDKA „VOLEJTE SVÝM BLÍZKÝM, KDY CHCETE S TARIFEM 60+“

  • Zákazníci s Tarifem 60+ obdrželi automaticky navíc 1000 minut do všech sítí zdarma, které mohou čerpat do konce dubna 2020.
  • Nejdříve dochází k čerpání z tohoto balíčku 1000 minut, po jeho vyčerpání se čerpají minuty ze základního tarifního balíčku.

NABÍDKA „I KDYŽ NENÍ ŠKOLA, BUĎTE SPOLU DÍKY CHAT PASSU“

  • Vodafone Chat Pass se 100% slevou může využít každý zákazník, který využívá tarif #jetovtobě a za podmínek uvedených níže. Aktuální přehled kombinovatelných tarifů s Vodafone Pass – Chat Pass je uveden v aktuálním ceníku. Nabídka neplatí pro OneNet zákazníky. Služba Vodafone Pass – Chat Pass umožňuje čerpání dat souvisejících s používáním definovaných zahrnutých aplikací při přístupu k zdrojům internetu bez jejich započítávání do objemu přenesených dat z balíčku dat pro univerzální použití v rámci tarifu.
  • Nabídku je možné aktivovat na speciální webové stránce v aplikaci Můj Vodafone či internetové samoobsluze Můj Vodafone po přihlášení zákazníka. Zákazník se na tuto speciální webovou stránku dostane skrze unikátní odkaz promovaný v rámci SMS.
  • Zákazník má možnost využívat minimálně jedno celé zúčtovací období balíček Vodafone Chat Pass se 100% slevou. Vždy záleží, kdy si zákazník nabídku aktivuje a kdy má zúčtovací období. Například: zákazník se zúčtovacím obdobím 4. dne v měsíci, který si balíček aktivoval dne 10. 4. 2020, tak ho bude využívat od 10. 4. 2020 do 3. 6. 2020 se 100% slevou. Tedy probíhající a poté následující celé zúčtovací období. A pokud si nabídku zákazník nezruší, bude mu účtována za cenu dle platného ceníku od 4. 6. 2020.
  • Po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy je Vodafone Chat Pass poskytnut se 100% slevou bude v následujícím zúčtovacím období účtován již za cenu dle platného ceníku bez jakékoliv slevy.
  • Nabídku je možné si kdykoli deaktivovat, a to v aplikaci Můj Vodafone, internetové samoobsluze Můj Vodafone, v prodejnách Vodafonu či na zákaznické lince Vodafonu *77.
  • Pokud zákazník využívá placenou verzi Vodafone Chat Pass a chce využít této nabídky. Je nutné nejdříve placenou verzi deaktivovat.
  • Aktivní balíček Vodafone Chat Pass bude po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy byl Vodafone Chat Pass se 100% slevou, následně účtovaný za cenu dle aktuálního ceníku při obnově zúčtovacího období.
  • Více najdete v podmínkách služby

NABÍDKA „PRACUJTE NA DÁLKU S MĚSÍČNÍM CLOUD PASSEM“

  • Vodafone Cloud Pass se 100% slevou může využít každý firemní zákazník, který využívá tarif #jetovtobě a za podmínek uvedených níže. Aktuální přehled kombinovatelných tarifů s Vodafone Pass – Cloud Pass je uveden v aktuálním ceníku. Nabídka neplatí pro OneNet zákazníky. Služba Vodafone Pass – Cloud Pass umožňuje čerpání dat souvisejících s používáním definovaných zahrnutých aplikací při přístupu k zdrojům internetu bez jejich započítávání do objemu přenesených dat z balíčku dat pro univerzální použití v rámci tarifu.
  • Nabídku je možné aktivovat na speciální webové stránce v aplikaci Můj Vodafone či internetové samoobsluze Můj Vodafone po přihlášení zákazníka. Zákazník se na tuto speciální webovou stránku dostane skrze unikátní odkaz promovaný v rámci SMS.
  • Zákazník má možnost využívat minimálně jedno celé zúčtovací období balíček Vodafone Cloud Pass se 100% slevou. Vždy záleží, kdy si zákazník nabídku aktivuje a kdy má zúčtovací období. Například: zákazník se zúčtovacím obdobím 4. dne v měsíci, který si balíček aktivoval dne 10. 4. 2020, tak ho bude využívat od 10. 4. 2020 do 3. 6. 2020 se 100% slevou. Tedy probíhající a poté následující celé zúčtovací období. A pokud si nabídku zákazník nezruší, bude mu účtována za cenu dle platného ceníku od 4. 6. 2020.
  • Po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy je Vodafone Cloud Pass poskytnut se 100% slevou bude v následujícím zúčtovacím období účtován již za cenu dle platného ceníku bez jakékoliv slevy.
  • Nabídku je možné si kdykoli deaktivovat, a to v aplikaci Můj Vodafone, internetové samoobsluze Můj Vodafone, v prodejnách Vodafonu či na zákaznické lince Vodafonu *77.
  • Pokud zákazník využívá placenou verzi Vodafone Cloud Pass a chce využít této nabídky. Je nutné nejdříve placenou verzi deaktivovat.
  • Aktivní balíček Vodafone Cloud Pass bude po uplynutí jednoho celého zúčtovacího období, kdy byl Vodafone Cloud Pass se 100% slevou, následně účtovaný za cenu dle aktuálního ceníku při obnově zúčtovacího období.
  • Více najdete v podmínkách služby.

NABÍDKA „MÁME PRO VÁS JEŠTĚ RYCHLEJŠÍ INTERNET“

  • Nefiremní zákazníci s UPC internetem si mohou nechat navýšit jeho rychlost na 1 měsíc zdarma. Nabídka není pro zákazníky, kteří již nějakou formu navýšení rychlosti využívají a pro zákazníky, kteří využívají starší modem nepodporující vyšší rychlosti. 
  • Platí pouze pro zákazníky, kteří již využívají vhodný modem (Compal) a mají následující rychlosti:
    • 50 Mbps pro stahování (3 Mbps odesílání) → po objednání dojde k navýšení na 150 Mbps pro stahování (10 Mbps odesílání)
    • 150 Mbps pro stahování (10 Mbps odesílání) → po objednání dojde k navýšení 300 Mbps pro stahování (20 Mbps odesílání)
  • Po uplynutí 1 měsíce se rychlost automaticky sníží, zákazník se nemusí bát, že bychom účtovali vyšší cenu.
  • Zákazník si o navýšení rychlosti může zavolat na linku 241005100, neboť navýšení není automatické.

NABÍDKA „SPOJTE SE V EVROPĚ BEZ POPLATKU“

  • Nabídka platí pro všechny zákazníky Vodafonu (kromě OneNet zákazníků), kteří se nachází v zemích zóny 1, což jsou státy Evropské Unie, Velká Británie, Norsko, Lichtenštejnsko a Island.
  • Tito zákazníci mají bez ohledu na nastavený roamingový tarif k dispozici:
    • neomezené volání na česká a slovenská čísla
    • neomezené SMS po vyčerpání základního balíčku SMS z tarifu na česká a slovenská čísla
    • neomezené připojení na internet
  • Aby vše fungovalo, jak má, zákazník musí vypnout a zapnout svůj telefon.
  • Tato nabídka platí do odvolání

NABÍDKA „ZÍSKEJTE KREDIT NAVÍC S PŘEDPLACENOU KARTOU“

      • Tato speciální nabídka je určena všem zákazníkům společnosti Vodafone, kteří si od 19. 3. 2020 dobijí v aplikaci Můj Vodafone pomocí platební karty kredit pro předplacenou Vodafone kartu.
      • Zákazník získá 50 % extra kreditu při splnění následujících podmínek:
        • Dobití v aplikaci Můj Vodafone
        • Platba platební kartou
        • Výše jednoho dobití – od 250 Kč do 9.999 Kč
        • Počet dobití není omezen
        • Dobití v období od 19. 3. 2020
      • Odměnu za dobití získá dobíjené číslo, nikoli osoba, která dobití provedla.
      • Extra kredit je připsán nejpozději do 24 hodin od dobití. O připsání extra kreditu je zákazník informován SMS zprávou.
      • Platnost extra kreditu je 30 dní od data připsání. Pokud není extra kredit do té doby vyčerpán, propadá. Extra kredit se čerpá vždy před standardním kreditem.
      • Extra kredit je možné využít na všechny běžné služby Vodafonu. Z extra kreditu nelze hradit služby třetích stran.
      • Extra kredit není kompatibilní se službou Chytré dobíjení.
      • V případě podezření na zneužití služby si Vodafone vyhrazuje právo extra kredit zákazníkovi odebrat.

NABÍDKA „NAVŠTIVTE DIGITÁLNÍ VODAFONE GALERII“

      • Zákazníci, kteří mají součástí aktuálního tarifu 100 bodů ve Vodafone galerii, získali od 20. 3. jednorázově 500 bodů navíc, za které si mohou ve Vodafone galerii nakoupit jakýkoli obsah.
      • Platnost bodů je do konce dubna 2020. Dotčené zákazníky, kteří mají souhlas se zasíláním obchodních sdělení, jsme informovali o této Nabídce SMSkou.

V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.

Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky těchto nabídek, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz nebude-li výslovně uveden termín pozdější.