Podmínky balíčku Vodafone extra - platné do 31.12.2011
Balíček Vodafone extra je služba společnosti Vodafone Czech
Republic a.s. (dále jen Vodafone), která umožňuje svým zákazníkům
získat za 10 % ceny tarifu Nabito 119, Nabito 350, Nabito 700, Nabito
1150, Nabito 2100, Volám často, Mezi námi, 50 Naplno, 150 Naplno, 300
Naplno a 500 Naplno (dále jen tarif nebo tarify) 40 % hodnoty
příslušného tarifu navíc po dobu uvedenou v tabulce níže:
Platnost balíčku
2 měsíce
9 měsíců
12 měsíců
12 měsíců
15 měsíců
18 měsíců
Nabité tarify
Nabito 119
-
Nabito 350
Nabito 700
Nabito 1150
Nabito 2100
Nový i Stávající nefiremní zákazník (zákazník se smlouvou uzavřenou
na rodné číslo) má nárok na aktivaci služby Vodafone extra (dále jen
Služba), pokud zákazník nevyužije možnost koupi telefonu nebo datového
zařízení za zvýhodněnou cenu dle Podmínek koupě zařízení za zvýhodněnou
cenu, přestože na to má nárok.
Aktivací Služby zákazník ztrácí nárok na koupi telefonu nebo datového
zařízení za zvýhodněnou cenu dle Podmínek koupě zařízení za zvýhodněnou
cenu, tj. na tohoto zákazníka se hledí jako by si telefon nebo dotované
zařízení za zvýhodněnou cenu koupil.
Po dobu užívání Služby bude zákazníkovi účtována cena ve výši 10 %
hodnoty příslušného tarifu. V prvním zúčtovacím období zákazník zaplatí
poměrnou část 10 % hodnoty tarifu, pokud nebude Služba aktivována první
den zúčtovacího období. Služba bude vždy deaktivována ke konci
zúčtovacího období.
Získaná 40 % hodnota je čerpána před tarifními jednotkami, přičemž
nevyčerpané jednotky z této 40 % hodnoty příslušného tarifu nejsou
převáděny do dalšího zúčtovacího období. Získanou 40 % hodnotu tarifu
může zákazník využít pouze pro poskytování služeb elektronických
komunikací poskytovaných společností Vodafone za stejných podmínek, za
jakých zákazník může využít standardní hodnotu tarifu.
O aktivaci nebo deaktivaci Služby může zákazník požádat
prostřednictvím Vodafone prodejen, Internetové samoobsluhy, Hlasové
samoobsluhy (*77 nebo 800 770077) či Vodafone péče o zákazníky (800
770077), a to po identifikaci heslem, které si zvolil pro komunikaci s
Vodafonem. Po vypršení doby poskytování Služby se Služba automaticky
deaktivuje. Aktivace Služby proběhne ihned po obdržení informační SMS
Při deaktivaci Služby zákazník nemá nárok Službu znovu aktivovat ani
využít koupi telefonu za zvýhodněnou cenu po dobu uvedenou dle Podmínek
koupě zařízení za zvýhodněnou cenu.
Jestliže zákazník využívá Službu a přechází ze smlouvy uzavřené na
rodné číslo na smlouvu uzavřenou na identifikační číslo, tak zákazník
nemá nárok (i) si koupit telefon nebo datové zařízení za zvýhodněnou
cenu (toto právo má až po uplynutí dvou let od aktivace Služby) a (ii)
využít nabídku Nabito pro firmy.
Jestliže zákazník využívá Business Dárkový koš a přechází na smlouvu
uzavřenou na rodné číslo, nemá zákazník nárok na koupi telefonu nebo
datového zařízení za zvýhodněnou cenu. Tento nárok má zákazník až po 2
letech dle Podmínek koupě zařízení za zvýhodněnou cenu.
Zákazník ztrácí nárok na užívání Služby v případě přechodu na nižší
tarif. V případě přechodu na vyšší tarif, hodnota tarifu bude
přepočítána vždy k novému tarifu, přičemž doba užívání Služby zůstane
zachována dle původního tarifu při aktivaci Služby.
Vodafone si vyhrazuje právo Službu kdykoliv aktualizovat a měnit.
Zákazník vyjadřuje svůj souhlas s těmito podmínkami aktivace Služby.
V otázkách neupravených v těchto podmínkách Služby platí Všeobecné
podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník
služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone,
případně na stránkách www.vodafone.cz.
Vodafone má právo tyto podmínky kdykoli aktualizovat či měnit, a to s
účinností ode dne zveřejnění změn na stránkách www.vodafone.cz,
nebude-li stanoven pozdější termín účinnosti.
Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 15.10.2010.