Zpracování ve spojitosti se zlepšováním našich služeb
Záleží nám na tom, abychom vám poskytovali vždy ty nejlepší služby a produkty. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat také proto, abychom byli schopni naše produkty a služby neustále zlepšovat. Níže najdete detailní informace.
Školení našich pracovníků a zajišťování kvality našich služeb
Zpracovávání osobních údajů za účelem školení a zajišťování kvality. Abychom byli schopni zajistit vaši spokojenost, neustále pracujeme na zlepšování našich služeb, a to i v oblasti proškolení a kontroly našich pracovníků.
Právním důvodem zpracovávání vašich osobních údajů je náš oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nařízení o ochraně osobních údajů). Oprávněný zájem je spatřován v nutnosti školení našich pracovníků, aby vám byli schopni poskytovat prvotřídní služby.
Zpracovávané údaje:
- naše komunikace s vámi, a to zejména e-maily, nahrávky hovorů se zákaznickou linkou a / či jejich přepisy (na nahrávání jste vždy upozorněni), zprávy na sociálních sítích, vkomunikačních aplikacích a chatbotu.
Nahrávky komunikace pořízené na zákaznické lince zpracováváme za tímto účelem nejdéle po dobu šesti měsíců od jejich vzniku. Komunikaci prostřednictvím e-mailových zpráv a prostřednictvím chatbota (tzv. chat) uchováváme tři roky od jejího vzniku.
Zvyšování kvality komunikačního bota TOBi
Abychom byli schopni zajistit vaši spokojenost při komunikaci s naším hlasovým a textovým asistentem TOBi, neustále pracujeme na tom, aby vám při společné komunikaci TOBi lépe rozuměl a poskytoval vám relevantní odpovědi.
Právním důvodem zpracovávání vašich osobních údajů je náš oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nařízení o ochraně osobních údajů). Oprávněný zájem je spatřován v nutnosti průběžně trénovat a vylepšovat asistenta TOBi.
Zpracovávané údaje:
- vaše komunikace s TOBim, a to včetně nahrávek hovorů v rámci komunikace s TOBi chatbotem a / či jejich přepisy a textovou komunikaci s chatbotem TOBi.
Výše uvedené údaje zpracováváme za tímto účelem nejdéle po dobu šesti měsíců od jejich vzniku.
Kapacitní plánování sítě
Vaše údaje budeme zpracovávat i za účelem kapacitního plánování sítě, abychom byli schopni zajistit sílu a pokrytí signálu a dostatečně rychlé pevné připojení, a abychom mohli lépe rozhodovat o případném posílení prvků sítě pro zajištění uvedeného.
Právním důvodem zpracovávání údajů je náš oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nařízení o ochraně osobních údajů). Oprávněný zájem je spatřován v zajištění kvalitní sítě pro naši podnikatelskou činnost.
Zpracovávané údaje:
- telefonní číslo,
- jméno a příjmení,
- adresa,
- provozní a lokalizační údaje,
- logy užívání, sítě, aplikací, služeb a produktů,
- údaje o využití internetových služeb (množství využitých dat, doba trvání relace, zařízení, IP/MAC adresa, vámi navštívené internetové stránky v rozsahu první domény, kdy tento údaj je nezbytný k přenosu či vyúčtování dané služby či produktu),
- údaje o případných výpadcích a reklamacích.
Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu 6 měsíců od jejich vzniku.
Průzkum spokojenosti
Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat za účelem průzkumu spokojenosti ve vztahu k našim službám a produktům, ale také k poskytované péči. Občas se vás můžeme zeptat i na další otázky související s námi nabízenými službami. Údaje můžeme používat i v případech, kdy vás žádáme o zpětnou vazbu ve vztahu k fungování našich produktů a služeb, našich služeb péče o zákazníky a naší údržby a provozu.
V návaznosti na vaše hodnocení v průzkumu spokojenosti vás pak můžeme následně kontaktovat, abychom probrali vaši zákaznickou zkušenost, problém či požadavek. Právním důvodem zpracovávání údajů je náš oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nařízení o ochraně osobních údajů) anebo dle daných okolností souhlas (čl. 6 odst. 1 písm. a) obecného nařízení o ochraně osobních údajů).
Zpracovávané údaje:
- jméno a příjmení,
- telefonní číslo a email,
- vaše zpětná vazba ve vztahu k fungování našich produktů a služeb, našich služeb péče o zákazníky a naší údržby a provozu,
- informace týkající se vašeho používání našich produktů a služeb a přístupu k nim,
- logy užívání, sítě, aplikací, služeb a produktů,
- informace získané z funkčních a analytických cookies, a to pouze za předpokladu, že nám dáte souhlas s použitím těchto cookies,
- identifikační číslo provedené instalace ve spojení s vaším hodnocením průběhu instalace některých našich vybraných služeb a produktů v případě, kdy pro takovou instalaci využijeme externího dodavatele poskytovaných služeb,
- záznamy hovorů s námi nebo s našimi zpracovateli ve vztahu k průzkumu spokojenosti,
- věk a pohlaví,
- další údaje, které nám budete chtít poskytnout.
Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu poskytování služeb.
Index zákaznické spokojenosti
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem kalkulace indexu zákaznické spokojenosti. Tento ukazatel je vyhodnocením dle zadaných parametrů, které nám umožňuje lépe, a to k vaší spokojenosti, spravovat zákaznické portfolio naší společnosti.
Právním důvodem zpracovávání údajů v souvislosti s výpočtem indexu zákaznické spokojenosti je náš oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nařízení o ochraně osobních údajů). Oprávněný zájem je spatřován v možnosti vyhodnotit předmětné údaje, které o vás víme a souvisí s naší vzájemnou komunikací a poskytováním našich služeb tak, abychom byli schopni identifikovat možnost či pravděpodobnost toho, že již déle nebudete mít zájem o poskytování služeb z naší strany, a díky tomu i mohli podniknout kroky k vylepšení vaší zákaznické zkušenosti s námi.
Zpracovávané údaje:
- jméno a příjmení,
- e-mail a telefonní číslo,
- adresy,
- informace o věku,
- pohlaví,
- informace o odebíraných službách a produktech,
- informace o čerpání služeb a produktů,
- informace o naší vzájemné komunikaci,
- informace o platební historii,
- ARPU hodnota zákazníka,
- informace o používaném zařízení,
- informace získané na základě cookies v případě vámi uděleného souhlasu. Jedná se zejména o informace, které zpracováváme na základě vámi uděleného souhlasu s personalizovaným cílením dle cookies,
- popřípadě další informace, které jste nám o sobě sdělili,
- informace vzniklé vyhodnocením výše uvedeného, jako například segmentace zákazníků do zákaznických skupin (například zákazníci, kteří upřednostňují užívání dat nad jinými službami).
Index zákaznické spokojenosti zpracováváme nejdéle po dobu 6 měsíců od ukončení smlouvy.