Zpracování ve spojitosti s poskytováním služeb
Zpracování vašich osobních údajů je nezbytné pro to, abychom vám mohli poskytovat naše služby. Službou rozumíme jakékoli služby nebo produkty, které si zakoupíte nebo používáte. Budeme tedy zpracovávat vaše osobní údaje, abychom zajistili správnou funkcionalitu poskytovaných služeb, abychom byli schopni vystavit vám vyúčtování či vám poskytnou tu nejlepší možnou péči. Níže najdete detailní informace.
Poskytování vámi objednaných služeb
Primárně budeme vaše osobní údaje zpracovávat za účelem poskytování služeb či produktů dle uzavřené smlouvy, a to zejména poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací. Údaje zpracováváme, abyste si například mohli zavolat, posílat textové zprávy a využívat v telefonu internet. Zpracování údajů probíhá také v souvislosti s poskytováním těchto služeb, což zahrnuje zpracování objednávek, uzavření smlouvy či vyjednávání o smlouvě, správa vašeho účtu, zasílání informací o poskytovaných službách, zasílání vyúčtování a další komunikace související s úhradou za poskytované služby, propojení a přístup k síti jiných operátorů, poskytování informací, které žádáte či odpovědí na vaše stížnosti nebo dotazy ohledně účtu.
Právním důvodem zpracovávání údajů je plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů), přičemž však rozsah osobních údajů, které musíme pro účely smlouvy zpracovávat je částečně určen § 63 zákona č. 127/2005 Sb.
Zpracovávané údaje:
- jméno a příjmení,
- titul,
- status studenta, seniora či jiné kvalifikace pro speciální zvýhodněnou nabídku,
- kontaktní údaje: e-mail a telefonní číslo,
- datum narození a/nebo rodné číslo,
- autentifikační údaje,
- číslo OP/ číslo pasu,
- IČO a DIČ,
- pohlaví,
- jazykové preference,
- adresa místa instalace (a to včetně čísla či označení bytové jednotky), adresa trvalého pobytu, korespondenční a fakturační adresa,
- číslo klientského účtu,
- číslo bankovního účtu (číslo pro SIPO platby),
- údaje o telefonních službách (vaše telefonní číslo, telefonní čísla, na která jste volali nebo posílali zprávy, čas a doba trvání hovoru, lokalizační údaje, údaje o zařízení (model hardwaru, verze operačního systému, IMEI), množství využitých dat),
- údaje o využití internetových služeb (množství využitých dat, doba trvání relace, zařízení, IP/MAC adresa, vámi navštívené internetové stránky v rozsahu první domény, kdy tento údaj je nezbytný k přenosu či vyúčtování dané služby či produktu),
- údaje o sledování televize (vámi sledované programy, využívání našich služeb, technické údaje jako např. čas a doba sledování určitého obsahu, kvalita připojení, model a servisní číslo Vašeho set-top boxu, verze používaného softwaru, ID karty a kategorie balíčku služeb), informace o oblíbených pořadech,
- modelové a servisní číslo vašeho set-top boxu, používaná verze softwaru, ID karty, adresa IP/MAC,
- provozní a lokalizační údaje,
- informace o odebíraných službách a produktech,
- informace o provedených platbách,
- index zákaznické spokojenosti,
- komunikace s námi, a to včetně záznamů vybraných telefonických hovorů s klientským centrem a / či jejich přepisy (na nahrávání jste vždy upozorněni), ale také komunikace s námi prostřednictvím e-mailu, sociálních sítích a chatbota,
- informace o osobě zastupující vás při podpisu smlouvy (titul, jméno a příjmení, datum narození a/nebo rodné číslo, adresa trvalého pobytu, číslo OP nebo pasu, telefonní číslo, e-mail, právní titul zastoupení),
- vámi poskytnutá zpětná vazba spokojenosti s našimi službami,
- nastavení vámi udělených souhlasů,
- kopie a skeny dokumentů jako například smlouva, zakázkový list, předávací protokol,
- kopie vystavených vyúčtování,
- číslo tzv. elektronické karty SIM (e-SIM),
- logy užívání sítě, aplikací, služeb a produktů.
Výše uvedené údaje zpracováváme v plném rozsahu po dobu 6 měsíců od ukončení smlouvy a následně v omezené podobě po obecnou promlčecí dobu, tzn. 3 roky. Výjimkou jsou:
- provozní a lokalizační údaje, kdy jednáme v souladu s platnou právní úpravou a takové údaje zpracováváme šest měsíců od jejich vzniku,
- telefonické hovory s klientským centrem či hlasovým botem TOBi a / či jejich přepisy (na nahrávání jste vždy upozorněni), kdy takové údaje zpracováváme nejdéle šest měsíců od jejich vzniku,
- komunikace prostřednictvím e-mailových zpráv a prostřednictvím chatbota (tzv. chat) tři roky od jejího vzniku.
Fakturace a péče o zákazníky
Údaje zpracováváme za účelem přípravy vyúčtování za používání našich produktů a služeb nebo pro odečtení částky odpovídající kreditu.
Dále pak zpracování souvisí s informováním zákazníků o vyúčtování a kontaktovánímzákazníků v případě, kdy nedošlo k úhradě či za účelem poskytování zákaznické péče.
Zpracovávané údaje:
- jméno a příjmení,
- titul,
- status studenta, seniora či jiné kvalifikace pro speciální zvýhodněnou nabídku,
- kontaktní údaje: e-mail a telefonní číslo,
- datum narození a/nebo rodné číslo,
- autentifikační údaje,
- číslo OP/ číslo pasu,
- IČO a DIČ,
- pohlaví,
- jazykové preference,
- adresa místa instalace (a to včetně čísla či označení bytové jednotky), adresa trvalého pobytu, korespondenční a fakturační adresa,
- číslo klientského účtu,
- číslo bankovního účtu (číslo pro SIPO platby),
- údaje o telefonních službách (vaše telefonní číslo, telefonní čísla, na která jste volali nebo posílali zprávy, čas a doba trvání hovoru, lokalizační údaje, údaje o zařízení (model hardwaru, verze operačního systému, IMEI), množství využitých dat),
- údaje o využití internetových služeb (množství využitých dat, doba trvání relace, zařízení, IP/MAC adresa, vámi navštívené internetové stránky v rozsahu první domény, kdy tento údaj je nezbytný k přenosu či vyúčtování dané služby či produktu),
- údaje o sledování televize (vámi sledované programy, využívání našich služeb technické údaje jako např. čas a doba sledování určitého obsahu, kvalita připojení, model a servisní číslo Vašeho set-top boxu, verze používaného softwaru, ID smart karty a kategorie balíčku služeb), informace o oblíbených pořadech,
- modelové a servisní číslo vašeho set-top boxu, používaná verze softwaru, ID smart karty, adresa IP/MAC,
- provozní a lokalizační údaje,
- informace o odebíraných službách a produktech,
- informace o provedených platbách,
- index zákaznické spokojenosti,
- komunikace s námi, a to včetně záznamů vybraných telefonických hovorů s klientským centrem a / či jejich přepisy (na nahrávání jste vždy upozorněni), ale také komunikace s námi prostřednictvím e-mailu, sociálních sítích a chatbota,
- informace o osobě zastupující vás při podpisu smlouvy (titul, jméno a příjmení, datum narození a/nebo rodné číslo, adresa trvalého pobytu, číslo OP nebo pasu, telefonní číslo, e-mail, právní titul zastoupení),
- vámi poskytnutá zpětná vazba spokojenosti s našimi službami,
- nastavení vámi udělených souhlasů,
- kopie a skeny dokumentů, jako například smlouva, zakázkový list, předávací protokol,
- kopie vystavených vyúčtování,
- číslo tzv. elektronické karty SIM (e-SIM),
- logy užívání, sítě, aplikací, služeb a produktů.
Výše uvedené údaje zpracováváme v plném rozsahu po dobu 6 měsíců od ukončení smlouvy a následně v omezené podobě po obecnou promlčecí dobu, tzn. 3 roky. Výjimkou jsou:
- provozní a lokalizační údaje, kdy jednáme v souladu s platnou právní úpravou a takové údaje zpracováváme šest měsíců od jejich vzniku,
- telefonické hovory s klientským centrem či hlasovým botem TOBi a / či jejich přepisy (na nahrávání jste vždy upozorněni), kdy takové údaje zpracováváme nejdéle šest měsíců od jejich vzniku,
- • komunikace prostřednictvím e-mailových zpráv a prostřednictvím chatbota (tzv. chat) tři roky od jejího vzniku
Servisní zprávy
V případě, že to bude nutné, můžeme vás kontaktovat, abychom vás informovali o aktuálních informacích o produktech a službách, které u nás využíváte. Jedná se například o změny našich smluvních podmínek, změny ceny, změny v nastavení služeb, ukončení poskytování služeb či důležitá bezpečnostní upozornění. Tyto zprávy tedy nejsou obchodním sdělením.
Zpracovávané údaje:
- jméno a příjmení,
- titul,
- status studenta, seniora či jiné kvalifikace pro speciální zvýhodněnou nabídku,
- kontaktní údaje: e-mail a telefonní číslo,
- autentifikační údaje,
- pohlaví,
- jazykové preference,
- adresa místa instalace (a to včetně čísla či označení bytové jednotky), adresa trvalého pobytu, korespondenční a fakturační adresa,
- číslo klientského účtu,
- údaje o telefonních službách (vaše telefonní číslo, telefonní čísla, na která jste volali nebo posílali zprávy, čas a doba trvání hovoru, lokalizační údaje, údaje o zařízení (model hardwaru, verze operačního systému, IMEI), množství využitých dat),
- údaje o využití internetových služeb (množství využitých dat, doba trvání relace, zařízení, IP/MAC adresa, vámi navštívené internetové stránky v rozsahu první domény, kdy tento údaj je nezbytný k přenosu či vyúčtování dané služby či produktu),
- údaje o sledování televize (vámi sledované programy, využívání našich služeb technické údaje jako např. čas a doba sledování určitého obsahu, kvalita připojení, model a servisní číslo Vašeho set-top boxu, verze používaného softwaru, ID smart karty a kategorie balíčku služeb), informace o oblíbených pořadech,
- modelové a servisní číslo vašeho set-top boxu, používaná verze softwaru, ID smart karty, adresa IP/MAC,
- provozní a lokalizační údaje,
- informace o odebíraných službách a produktech,
- komunikace s námi, a to včetně záznamů vybraných telefonických hovorů s klientským centrem a / či jejich přepisy (na nahrávání jste vždy upozorněni), ale také komunikace s námi prostřednictvím e-mailu, sociálních sítích a chatbota,
- kopie vystavených vyúčtování,
- číslo tzv. elektronické karty SIM (e-SIM),
- logy užívání, sítě, aplikací, služeb a produktů.
Výše uvedené údaje zpracováváme v plném rozsahu po dobu 6 měsíců od ukončení smlouvy a následně v omezené podobě po obecnou promlčecí dobu, tzn. 3 roky. Výjimkou jsou:
- provozní a lokalizační údaje, kdy jednáme v souladu s platnou právní úpravou a takové údaje zpracováváme šest měsíců od jejich vzniku,
- telefonické hovory s klientským centrem či hlasovým botem TOBi a / či jejich přepisy (na nahrávání jste vždy upozorněni), kdy takové údaje zpracováváme nejdéle šest měsíců od jejich vzniku,
- • komunikace prostřednictvím e-mailových zpráv a prostřednictvím chatbota (tzv. chat) tři roky od jejího vzniku
Doplňková služba podpory optimálního fungování Wi-Fi sítě
Vaše údaje můžeme zpracovávat za účelem poskytování doplňkové služby podpory optimálního fungování Wi-Fi sítě v souvislosti s poskytováním služby Pevný internet. Tato doplňková služba nám umožňuje lepší zajištění fungování služby Pevný internet, a to díky vylepšenému tzv. troubleshootingu, a to zvláště ve vztahu k fungování modemu a jeho technické komunikaci s naší sítí.
Právním důvodem zpracovávání údajů je plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů), přičemž však rozsah osobních údajů, které musíme pro účely smlouvy zpracovávat, je částečně určen § 63 zákona č. 127/2005 Sb.
Zpracovávané údaje:
- technická data zařízení (modem a SIM, MAC adresa a typ zařízení),
- technická data generovaná a související se zařízením (modem) - diagnostická data. nastavení zařízení, síla signálu, IP adresa a MAC adresa zařízení.
Výše uvedené údaje zpracováváme v plném rozsahu po dobu 30 dnů od jejich vzniku.