Zůstat ve spojení je v dnešní době nutnost, pro osoby s hendikepem to ale platí dvojnásob. Vodafone proto nově zařadil do nabídky pro osoby se zdravotním znevýhodněním i tarif Neomezený Super, který si mohou pořídit za 599 korun měsíčně, tedy s dvousetkorunovou slevou oproti stejnému tarifu v běžné nabídce. Získají tak neomezené volání, SMS i objem dat s rychlostí připojení 10 Mb/s, která umožňuje například sledování filmů v HD rozlišení nebo videohovory ve vysoké kvalitě. Vodafone zároveň podporuje své zaměstnance se zdravotním postižením nebo znevýhodněním, pro které má řadu speciálních benefitů.
„Pro lidi se specifickými potřebami jsou často právě mobilní data prostředkem, jak své zdravotní postižení kompenzovat a žít kvalitnější život. Věříme, že právě naše zvýhodněná nabídka pomůže tomu, aby byly výhody digitalizace dostupné všem lidem bez rozdílu,“ říká Zuzana Holá, ředitelka komunikace a udržitelnosti Vodafonu.
Do podoby výsledného tarifu se podepsala také spolupráce s organizací Signslate, která se zabývá podporou komunikace lidí se sluchovým postižením a byla zároveň součástí minulého ročníku Laboratoře Nadace Vodafone. „Naskytla se nám možnost sdělit zpětnou vazbu k plánovanému tarifu nejen díky našim zkušenostem a každodenním potřebám, ale hlavně snaze bourat bariéry v mezilidské komunikaci. Náš tým se skládá z lidí, kteří jsou neslyšící nebo nedoslýchaví. Moc dobře tedy víme, že v dnešní době je jakákoliv forma komunikace, pro nás tedy hlavně na bázi mobilních dat, velice důležitá,“ říká Robert Jungmann z týmu Signslate. A dodává: „Jsem přesvědčen, že nový zvýhodněný tarif od Vodafonu plně pokryje individuální potřeby každého z nás a umožní nám využívat mobilní služby bez omezení.“
Vodafone kromě neomezeného tarifu nabízí osobám se zdravotním znevýhodněním i další alternativy. Neomezené volání i SMS, 1000 minut do zahraničí, roaming v EU a 40 GB dat si mohou pořídit za 550 Kč měsíčně. K dispozici mají také základní tarif za 299 Kč měsíčně s neomezenými SMS zprávami, 250 minutami volání a Chat Passem, díky kterému se zákazníkům nepočítají data při chatování například v aplikaci WhatsApp nebo Messenger.
Speciální nabídka je určena držitelům průkazu ZTP a ZTP/P, využít ji mohou také osoby závislé na pomoci ve II., III. a IV. stupni. Více informací, včetně zvýhodněné nabídky internetového připojení nebo Vodafone TV, je k dispozici na této webové stránce.
Lidé se specifickými potřebami mají ve Vodafonu dveře otevřené
Vodafone se i uvnitř firmy snaží budovat prostředí, kde se lidé mohou rozvíjet s ohledem na svůj osobní potenciál. To se projevuje i v přístupu k zaměstnancům, kteří mají specifické potřeby. Kromě bezbariérové budovy, možnosti práce z domova nebo flexibilní pracovní doby nabízí zaměstnancům také pět dnů osobního volna navíc, jeden den placeného volna na komunikaci s úřady a navýšení počtu zaměstnaneckých benefitních bodů, které mohou následně využít třeba na nákup zdravotních pomůcek nebo léčebnou péči.
Osoby se zdravotním znevýhodněním podporuje firma také prostřednictvím Nadace Vodafone, která je dlouholetým generálním partnerem konference INSPO. Ta se zaměřuje na ICT inovace pro kvalitnější život lidí se zdravotním postižením a je výrazem snahy podporovat budování otevřené a přístupné společnosti v digitálním věku.