Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

1. dubna 2021

Vodafone posouvá strategii značky, zdůrazňuje společnou sílu lidí a technologií. K tomu nabízí zrychlení internetu napořád za polovic

Dokážeme vyléčit každou nemoc, postarat se o všechny bez výjimky nebo změnit své návyky, než bude pro planetu pozdě? Together we can, odpovídá společnost Vodafone, která s tímto sloganem vstupuje do nové éry. Symbolizuje ji silné propojení technologií a lidí, právě to totiž může úspěšně řešit výzvy, kterým čelíme jednotlivě i jako společnost. Svou vizi Vodafone podporuje i novou kampaní, díky které se české domácnosti mohou snadno připojit k rychlejšímu internetu. Třeba rychlost 1 Gb/s získají napořád za polovinu ceny, to je za 550 korun měsíčně včetně pronájmu modemu. Pomocí technologií chce Vodafone propojovat i generace, jeho nadace bude proto učit seniory, jak nové technologie správně a bezpečně používat.

Nejde o to, co dokážou technologie, ale co dokážou lidé díky technologiím. Tak lze shrnout základní poselství, které vyjadřuje nový slogan Vodafonu „Together we can“. Zároveň ožívá logo firmy, typická uvozovka, která se často bude objevovat ve spojení s lidskými tvářemi, případně dalšími grafickými prvky, které logu dodávají dynamiku a emoce (více v přiložených obrazových materiálech).

„Před několika lety bylo hlavním cílem Vodafonu poskytovat zákazníkům především chytré mobilní telefony jako nástroj nezbytný pro moderní styl života a práce, tento cíl vyjadřoval slogan Power to you‘. Postupem doby se potřeby zákazníků měnily a sloganem ‚Budoucnost je úžasná. Ready?‘ jsme odkazovali na naši vůdčí roli v oblasti konektivity, propojování lidí prostřednictvím internetu i na to, že inovativní technologie brzy začnou přinášet zásadní pozitivní změny pro společnost. Nové heslo Together we can‘ odkazuje na to, že digitální budoucnost možná pro mnoho lidí přišla dříve, než ji čekali. Ale spojení lidského ducha a technologií dokáže společnost i v náročných chvílích posunout ke skvělým a užitečným věcem,“ říká Petr Dvořák, generální ředitel Vodafonu Czech Republic. 

Přitom základní poslání, které určuje aktivity Vodafonu, se nemění. „Už roky celosvětově platí, že smyslem našeho podnikání je spojovat lidi pro lepší budoucnost. To znamená, že pomáháme tvořit digitální společnost, která je tu opravdu pro všechny a je ohleduplná k naší planetě,“ dodává Petr Dvořák.

Digitální společnost v praxi: rychlejší internet napořád

V aktuální kampani, která jako první pracuje s novým sloganem i vizuálními prvky, nabízí Vodafone zákazníkům snadnou cestu, jak se připojit k superrychlému internetu za polovinu ceny, a to už napořád. Rychlost 1 Gb/s je možné nově pořídit včetně pronájmu modemu za 550 korun měsíčně (platí pro nefiremní zákazníky), zatímco dosud šlo o tisícikorunu. Vodafone tuto nejvyšší rychlost nabízí pro více než 1,4 milionu domácností a firem, žádná jiná společnost se nemůže pochlubit tak rozsáhlým pokrytím s tak vysokou rychlostí připojení. Domácnosti, kde jsou dnes celé rodiny on-line, se tak mohou spolehnout na dostatečně kvalitní připojení pro všechny. Stejnou rychlost za výhodnou cenu ale zákazníci mohou získat od Vodafonu i v místech, kam kabelová síť bývalého UPC nesahá. A to díky spojení s partnery, jako jsou například společnosti CETIN nebo Quadruple. Bez ohledu na modem platí vždy sleva na samotnou konektivitu 50 %.

Napořád získaná sleva 50 % se týká také rychlosti 500 Mb/s, a to opět v síti bývalého UPC i u dalších partnerů Vodafonu. Třicetiprocentní zvýhodnění se pak týká rychlosti 300 Mb/s. Kampaň běží od 1. dubna do 31. května a každý, kdo v tomto období získá slevu, například 1 Gb/s za 550 korun, má tuto konkrétní cenu garantovou už trvale. Další informace jsou na webu www.vodafone.cz/gigabit . Rychlejší internet natrvalo za výhodnou cenu mohou získat i firmy, nabídku najdou na stránce  www.vodafone.cz/podnikatele/internet.

Vodafone propojuje generace

Propojování lidí prostřednictvím technologií a nový slogan Together we can naplňuje i nový projekt Vodafonu a jeho Nadace Vodafone. Ve spolupráci s organizací Moudrá sovička začíná učit seniory, jak správně a bezpečně používat nové technologie, díky kterým mohou držet krok a mnohem lépe komunikovat se svým okolím i mladšími generacemi.  V rámci projektu bude Nadace technologie seniorům co nejvíce zpřístupňovat a odstraňovat bariéry, jako je chybějící zařízení, konektivita nebo absence někoho, kdo by se starším lidem individuálně věnoval.

Nové strategické zacílení firmy zastřešené sloganem Together we can bude od 2. dubna podporovat televizní kampaň

Doprovodná kampaň se od stejného data bude věnovat i vzdělávacímu projektu.