Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

15. června 2021

Viceprezidentkou pro firemní zákazníky Vodafonu se stává Veronika Brázdilová. Péči a prodej po ročním sabatiklu vede opět Anna Hoerová

Role žen ve vedení společnosti Vodafone v Česku posiluje. Po třech letech odchází z pozice viceprezidenta pro firemní zákazníky Jonathan Rutherford a na jeho místo přechází Veronika Brázdilová, která měla od září 2020 na starosti péči a prodej. Řízení tohoto oddělení si po pracovní pauze, téměř ročním sabatiklu, zpět přebírá Anna Hoerová.

Jonathan Rutherford přišel do českého Vodafonu z pozice ředitele pro firemní zákazníky ve Vodafonu Irsko. V Česku strávil tři roky, v roce 2019 stál u zrodu nové mezinárodní značky Vodafone Business a podílel se na zásadním růstu tržního podílu tohoto segmentu. Byl u toho, když Vodafone uvedl na trh službu SD-WAN, díky které se mohou zákazníci lépe vyrovnat s následky pandemie. Tato softwarově definovaná síť je ideálním řešením pro firmy, které se například potřebují mnohem více zaměřit na práci z domova nebo digitalizují své postupy. Stál za rozšířením portfolia služeb v oblasti internetu věcí. Byl opakovaně v porotě několika startupových soutěží, také ambasadorem firemního projektu Women in business. Vždy chtěl, aby značka Vodafone Business pomáhala firmám v digitálním světě lépe a efektivněji podnikat.

Viceprezidentka pro firemní zákazníky

Na pozici Jonathana se od června 2021 přesouvá Veronika Brázdilová, která od září 2020 působila v roli viceprezidentky pro péči a prodej. Vedla tým téměř 1000 lidí, kteří se starají o zákazníky v prodejnách, v zákaznických centrech a v oddělení podpory prodeje a péče. Na starosti měla i nepřímé prodejní kanály a partnerské sítě.  Nyní přebírá celou divizi Vodafone Business a využije tak své předchozí zkušenosti z obchodu a marketingu. 

„Přebírat roli po Jonathanovi je pro mě osobně velký závazek. Vážím si jeho práce a obdivuji, jakého úspěchu se mu s oddělením pro firemní zákazníky podařilo za pouhé tři roky dosáhnout. Je pro mě velkou ctí postavit se do čela Vodafone Business a pokračovat tak v rozvoji a růstu tohoto segmentu,“ říká Veronika. A dodává: „Chceme poskytnout zákazníkům, od malých firem až po nadnárodní korporace či státní instituce, férové podmínky, špičkovou péči a inovativní služby, které jim pomohou optimalizovat náklady a rozvíjet či transformovat vlastní business.“

Před nástupem do Vodafonu působila Veronika na pozici generální ředitelky Xeroxu. Tam měla v letech 2014 až 2020 na starosti tři trhy: Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Viceprezidentka pro péči a prodej

Po téměř ročním sabatiklu si roli viceprezidentky pro péči a prodej přebírá zpět od Veroniky Brázdilové Anna Hoerová, která ve Vodafonu pracuje už 20 let. Anna za tu dobu prošla řadou pozic napříč celou firmou. V pozici viceprezidentky pro péči a prodej byla od listopadu 2018, starala se o síť našich obchodů, call centra a zastřešovala veškerou péči o zákazníky včetně prodeje po telefonu. 

Téměř roční pauza mi umožnila zastavit se, projít osobním mentálním detoxem a také mi splnila část mých cestovatelských snů. Lezla jsem po horách, cestovala na motorce, volno mi dalo jinou perspektivu, nové nápady, více pokory, respektu i odvahy. Těším se na to, až se svým týmem posuneme zase péči o zákazníky na další úroveň. Chceme, aby dostávali spolehlivou podporu a mohli si tak užívat naše služby bez starostí,“ říká Anna Hoerová a doplňuje: „Jsem ve Vodafonu už 20 let a tahle práce mi stále dává smysl, protože i když dosahujete dobrých výsledků, pořád je co zlepšovat.“

Veronika, která řídila péči a prodej po dobu nepřítomnosti Anny Hoerové, stála u transformace prodejní sítě Vodafonu. Narůstající digitalizace české společnosti se výrazně projevila i na chování zákazníků, kteří i díky pandemii stále častěji volí digitální cestu, což se projevilo na online samoobsluze Vodafonu i nižší návštěvnosti prodejen. 

„Řízení péče a prodeje pro nefiremní zákazníky bylo pro mě krásnou zkušeností. Rozjeli jsme transformaci retailové sítě. I v našem oboru je vidět silný trend on-line nakupování, který ve svém důsledku postupně mění roli poboček. Z nich se stávají zážitková centra a to je cesta, kterou chce jít v následujících letech také Vodafone. Zároveň jsme spustili několik projektů na zjednodušení a digitalizaci interních procesů.“  vysvětluje své skoro roční působení v oblasti péče a prodeje Veronika Brázdilová, nová viceprezidentka pro firemní zákazníky. A doplňuje: „Věřím, že Anička skvěle na tyto aktivity naváže a přeji jí po návratu hodně úspěchů.“