Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

12. dubna 2023

Rozbitý nebo ukradený mobil? Stres ušetří pojištění od Vodafonu, cena začíná na 49 korunách

Jak moc vlastně spoléháme na své telefony? Stačí jen chvilka nepozornosti a uložená práce, kontakty nebo fotky mohou přijít vniveč. Vodafone proto přichází s možností pojištění nových telefonů nebo tabletů, aby zákazníci měli krytá záda za všech okolností. Pojištění se navíc vztahuje i na cesty do zahraničí a vše lze vyřídit online během několika minut.

Pojištění telefonu nebo tabletu nabízí Vodafone ve dvou variantách – Vodafone Care (od 49 Kč měsíčně) a Vodafone Care Plus (od 79 Kč měsíčně). V obou případech se vztahuje na náhodné poškození, poškození kapalinou nebo pozáruční poruchy. To znamená, že zákazníci mohou zůstat v klidu, pokud si telefon polijí vodou nebo jim nešťastnou náhodou spadne na zem. Vodafone Care Plus však nabízí ještě jednu velkou výhodu - pojištění pokryje i případy, kdy mobilní telefon někdo ukradne. 

V dnešní době máme v telefonech a tabletech často obrovské množství cenných vzpomínek i práci, proto chceme nabídnout našim zákazníkům možnost pojistit si své zařízení už při jeho koupi. U modelů do pěti tisíc stojí základní pojištění aktuálně méně než jedno cappuccino v kavárně. Vše lze navíc spravovat online během několika minut a platbu zákazníkům přidáme do jejich pravidelného vyúčtování, takže nemusí řešit nic navíc,“ říká Simona Lišková, marketingová ředitelka Vodafonu. 

Cena, kterou zákazník zaplatí, se pak odvíjí od pořizovací ceny telefonu a vybraného balíčku. Pro představu – Samsung Galaxy A53 5G u Vodafonu zákazníci pojistí již od 99 Kč měsíčně.

Škodu nahlásíte během minuty

Když už se nepříjemnost přihodí, je vyřízení všech náležitostí snadné. Pojistnou událost mohou zákazníci jednoduše nahlásit prostřednictvím online Portálu pojištění Vodafone Care až třicet dní od incidentu. Pro ty, kdo preferují telefonický kontakt, je pak ve všední dny připravena linka (+420) 225 850 254. V případě krádeže je nutné do 8 dnů nahlásit incident na policii a získat referenční číslo trestního oznámení.

Snažíme se pomáhat zákazníkům, aby takto nepříjemnou situaci zvládli co nejlépe a bez dalších starostí. Mobil nebo tablet, pokud to je možné, opravíme, nebo ho vyměníme za odpovídající model stejné značky. Pokud by takový nebyl k dispozici, dáme na výběr jiné modely srovnatelných parametrů,“ doplňuje Lišková.

Poskytovatelem pojištění je společnost Assurant Europe Insurance N.V. Veškeré informace o produktech jsou dále obsaženy v kompletních Pojistných podmínkách.