Z OSKARA SE STÁVÁ VODAFONE
Od 1. února se ze společnosti Oskar Mobil a.s. stává Vodafone Czech Republic a.s.
Od 1. února se ze společnosti Oskar Mobil a.s. stává Vodafone Czech Republic a.s. Největší mobilní operátor na světě* tak bude přímo působit i v České republice.
Přechod na globální značku rodiny Vodafone byl připravován osm měsíců, od června, kdy společnost Oskar Mobil a.s. přešla do vlastnictví skupiny Vodafone.
„V souvislosti s přechodem naší firmy na novou značku jsme odstartovali kampaň, která probíhá v několika fázích. V první bylo nutné uvést Vodafone jako nástupce populárního Oskara a zvýšit jeho povědomí mezi českými zákazníky. Ve druhé fázi, která začíná zítra, na to bezprostředně navážeme a chceme veřejnost seznámit s dlouhodobými výhodami i úvodní nabídkou značky Vodafone,“ říká Igor Přerovský, viceprezident pro značku a komunikaci Vodafonu.
Prvního června začala kampaň Načerveno, jejímž prostřednictvím Oskar zveřejnil, že se stal součástí skupiny Vodafone. Již o měsíc později začal operátor používat duální logo, které se skládalo z loga Oskara a Vodafonu. Začátkem října se na veřejnosti také objevila kampaň s názvem Přidejte se, která již napověděla řadu výhod největší mobilní rodiny světa.
Podle Igora Přerovského byly kampaně úspěšné. Veřejnosti se dostala značka Vodafone do povědomí a sžila se s ní. „Podle průzkumů naší externí agentury znalo značku Vodafone v lednu téměř 60% Čechů a v oblibě byla již u 53%,“ dodává Přerovský.
Nová značka Vodafone
Logo a jméno Oskar se již od 1. února nebude používat. Od zítřejšího dne se bude ve veškeré komunikaci firmy objevovat jen značka Vodafone. Nově jsou označeny produkty a služby, displeje mobilních telefonů, přelepena jsou firemní vozidla. E-mailové adresy všech zaměstnanců byly na doménu vodafone.com změněny již začátkem ledna.
Značka Vodafone se již objevila v loňském roce v souvislosti se zahájením činnosti Nadace Vodafone Česká republika či v rámci provozu předvánočního kluziště. Česká republika je také první zemí na světě, kde Vodafone kompletně zavádí novou identitu značky, a především nové trojrozměrné logo.
Produkty a služby
Současně s přechodem na novou značku dochází i ke změnám většiny jmen produktů a služeb. V tabulce jsou uvedeny některé z nejčastějších.
Staré názvy | Nové názvy |
---|---|
Oskar Mobil a.s. | Vodafone Czech Republic a.s. |
Oskarta | Vodafone karta |
OskarLinka | Vodafone péče o zákazníky |
OskarKontakt | Vodafone prodej |
OskarBusinessLinka | Vodafone fimní péče |
OskarBusinessKontakt | Vodafone firemní prodej |
Moje Jednička | Program jednička |
Moje Rodina | Program rodina |
Moji Nej... | Program nej |
Moje balíčky | Vodafone balíčky |
Oskarova Samoobsluha | Samoobsluha Můj Vodafone |
Oskaravan | Vodafone Turné |
Tarify Naplno | Tarify Naplno |
Cena, struktura tarifů a podmínky poskytování všech služeb zůstávají nezměněny.
Obchody a kontakty
Umístění všech stávajících 54 obchodů se nezmění. V noci na zítřek budou změněny do kabátu značky Vodafone. Všechny kontakty na prodejní místa, centrálu či operátorské linky jsou stejné jako doposud.
Vodafone a zákazníci
Uživatelé se také mohou těšit na další zkvalitnění služeb, pokračující investice do sítě i na nabídku nových produktů. Základem přístupu k zákazníkům budou:
- jednotná cena do všech sítí
- jednodušší a výhodnější roaming
- nepřetržitá péče o zákazníky 24/7
- další zkvalitňování sítě a signálu.
Vodafone zůstává i nadále nejvýhodnějším operátorem na trhu. U všech Tarifů Naplno a Vodafone super karty stále zachovává princip jedné sazby – stejné ceny za volání do všech sítí v jakoukoliv dobu.
S novou službou Vodafone World platnou od 1. února 2006 bude roaming pro zákazníky jednodušší a přehlednější:
- Jen 3 cenová pásma – v rámci pásem jednotné ceny.
- O 15% levnější roamingová odchozí volání v rámci globální sítě. Vodafonu a partnerských sítí Vodafonu ČR.
- Jednotná sazba pro příchozí i odchozí roamingové hovory a SMS.
- Jedna sazba při volání do všech sítí v ČR pro všechny
Zákazník Vodafonu si tak může vybrat ze širokých možností spojení se svým zákaznickým účtem. Pokud dává přednost Samoobsluze, má na výběr hned ze čtyř: Hlasové, SMS, Kapesní a Internetové. Pokud zákazník potřebuje pomoci, jsou operátoři Vodafonu připraveni 24 hodin 7 dní v týdnu. Vodafone zvyšuje dostupnost operátorských linek a nabízí nepřetržitý servis.
V roce 2005 zprovoznila společnost každý pracovní den jednu BTS stanici a dále tak zvýšila investice do technologického vybavení sítě. Také letošní rok bude ve znamení pokračujícího zkvalitňování signálu. Vodafone plánuje do konce roku 2006 postavit na celém území ČR několik set nových BTS stanic. Očekáváme, že objem investic v roce 2006 překročí investice v roce 2005. Prioritou bude především zkvalitňování pokrytí v budovách. O kvalitě sítě vypovídá také 99,79% úspěšnost při odbavování hovorů v roce 2005.
Více informací naleznete na www.vodafone.cz.