Vodafone opět získal prestižní Cenu Via Bona
Vodafone již podruhé obdržel prestižní cenu Via Bona pro velké společnosti, které kvalifikovaně a dlouhodobě podporují obecně prospěšnou činnost a jejichž aktivity mohou sloužit jako výrazná ilustrace zajímavého přístupu k dárcovství a inspirovat ostatní. Vodafone získal cenu v hlavní kategorii pro velké firmy. Mezi další finalisty této kategorie patřily firmy OKD a ČSOB. „Prestižní Ceny Via Bona si velmi vážíme. Je pro nás oceněním za náš systematický, dlouhodobý a především nekonvenční přístup v oblasti společenské odpovědnosti, především za široké pokrytí řady oblastí od ekologie až po sociální témata zábavnou a atraktivní formou,“ vysvětlil manažer společenské odpovědnosti Vodafone Přemysl Filip.
Vodafone již podruhé obdržel prestižní cenu Via Bona pro velké společnosti, které kvalifikovaně a dlouhodobě podporují obecně prospěšnou činnost a jejichž aktivity mohou sloužit jako výrazná ilustrace zajímavého přístupu k dárcovství a inspirovat ostatní. Vodafone získal cenu v hlavní kategorii pro velké firmy. Mezi další finalisty této kategorie patřily firmy OKD a ČSOB.
„Prestižní Ceny Via Bona si velmi vážíme. Je pro nás oceněním za náš systematický, dlouhodobý a především nekonvenční přístup v oblasti společenské odpovědnosti, především za široké pokrytí řady oblastí od ekologie až po sociální témata zábavnou a atraktivní formou,“ vysvětlil manažer společenské odpovědnosti Vodafone Přemysl Filip.
Odborná porota ocenila konkrétně program dobrovolnictví a dárcovství zaměstnanců, jako je například podpora klubu handicapovaných cyklistů RedBikes v Praze a patronát zaměstnanců zákaznického centra v Chrudimi nad Azylovým centrem Veská. Pozitivně byla hodnocena také originální kampaň Jsme stejná krevní skupina, kterou Vodafone u příležitosti svých desátých narozenin vyzýval veřejnost k podpoře dárcovství krve, a v neposlední řadě dlouhodobý přínos Nadace Vodafone při podpoře České asociace streetwork a nízkoprahových klubů pro mládež.
Vodafone byl zároveň i mezi finalisty kategorie Cena za zapojování zaměstnanců do dárcovství/dobrovolnictví, která oceňuje společnosti motivující své zaměstnance, aby se věnovali dárcovství a/nebo dobrovolnictví.
Cena Via Bona je další v řadě ocenění, které Vodafone za posledních 5 let získal na poli společenské odpovědnosti firem. Kromě této ceny, kterou poprvé získal v roce 2007, opakovaně vítězil soutěží Top Firemní Filantrop (2009, 2010), CSR Award (2008, 2010) nebo v nedávné době Ceny zdraví a bezpečného životního prostředí (2011) za projekt Dárcovství krve.