„Pochopili jsme, že s Vodafonem budeme efektivnější.“
Jan Tušl, spolumajitel společnosti VEKRA
Díky spolehlivé síti, celorepublikovému pokrytí a dostatečným objemům mobilních dat jsou techničtí zástupci společnosti VEKRA připojeni do systémů firmy na pobočkách i v terénu. Přes své tablety mohou okamžitě zadávat a kontrolovat stav požadavků zákazníků, navrhovat řešení pro výběr oken, dveří a stínicí techniky, nebo konzultovat na dálku možnosti řešení s kolegy z produktového oddělení.
„Nabídku s odpovídající konstrukcí VEKRA často zpracuji dříve, než dorazím od zákazníka zpět do kanceláře.“
Technik společnosti VEKRA
Jednotlivé části dodávky VEKRA na klíč jsou propojeny přes plně řízenou virtuální privátní síť (tzv. MPLS), doplněnou o VIP technickou podporu. Tím je zajištěna kompletní, bezpečná a spolehlivá digitální výměna dat od zaměření oken až po jejich montáž. Toto řešení významně zefektivnilo celý proces realizace zakázky.
Zároveň zkvalitnilo a zjednodušilo řízení procesů a komunikace v celé firmě. Hlavním přínosem je zajištění maximální možné kvality, která je klíčovou konkurenční výhodou a zároveň filosofií značky VEKRA.
„Díky tomu, že se veškeré informace do výroby dostávají v reálném čase, jsme schopni plnit nadstandardní přání našich zákazníků při zachování kvality a termínu dodávky.“
Konstruktér společnosti VEKRA
Datový server společnosti VEKRA se nachází ve stejných lokalitách jako servery klíčové infrastruktury Vodafonu a má také stejně vysokou úroveň ochrany. Housingem společnost VEKRA vyřešila uložení svého serveru do prostředí s maximálním technologickým vybavením a zabezpečením, které zároveň zaručuje nepřetržitý provoz bez výpadků.
„Ochrana datového serveru, kde má společnost VEKRA uložená cenná data o firmě a zákaznících, jsou pro ně samozřejmostí a nyní ji mají ošetřenou na nejvyšší možné úrovni.“
Manažer datového centra společnosti Vodafone
Nechte nám na sebe číslo. V nejbližší pracovní den vám zavoláme a se vším poradíme.