Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

V čem je Vodafone Digiakademie jedinečná

Naučíme vás podnikat v digitálním prostředí. V novém kurzu Digitální podnikání vám ukážeme, jak pracovat efektivně a bezpečně, a jak připravit perfektní prezentaci. V dalším kurzu vás naučíme i online marketing.

Zaregistrujte nebo přihlaste se přímo zde:

Přihlásit se Registrace

Praktická témata

Probereme témata, které okamžitě využijete v praxi a vytěžíte z nich maximum.

Profesionální lektoři

Naši lektoři mají mnohaleté zkušenosti a patří mezi špičku ve svém oboru.

Závěrečný certifikát

Na konci kurzu získáte certifikát o absolvování. Můžete jej sdílet na sociálních sítích.

Ve vlastním tempu

Nejste vázáni časem. Absolvujte kurz ve vlastním tempu kdekoliv na počítači, mobilu nebo tabletu.

Jaké kurzy můžete studovat:

Blok 1

Začněte podnikat digitálně a efektivně

  • Zjistěte, v čem spočívá kouzlo digitální transformace
  • Nastartujte změny ve své firmě
  • Digitální produktivita
  • Co to je cloud a jak ho využijete v podnikání?

Blok 2

Ochraňte své podnikání před hackery

  • Úvod do kyberbezpečnosti
  • Hrozby v kyberprostoru: zařízení & připojení
  • Hrozby v kyberprostoru: práce v online prostředí
  • Bezpečnostní desatero pro podnikatele a malé firmy

Blok 3

Ovládněte prezentační dovednosti

  • Prezentujte ve vaší firmě příběhem
  • Vytvářejte prezentace jednoduše a efektivně
  • Jak na kvalitní videa z telefonu
  • Grafické základy v PowerPointu

Blok 4

Využijte všechny prodejní příležitosti

  • Prodávejte pomocí online schůzek
  • Nastavování cílů
  • Vyhodnocování
  • Využití změn v podnikání

Blok 5

Zrychlete své podnikání

  • Vítejte v 5G
  • SD-WAN: řešení pro nepřetržité a nadstandardní připojení
  • Zjistěte, jak funguje pevná síť Vodafonu a využijte ji na maximum
  • Jak vytěžit maximum z online schůzek

ikona seal

Certifikát o absolvování kurzu Digitální podnikání

Blok 1

Úvod do online marketingu

  • Základní principy (měřitelnost, efektivita, rychlost)
  • Současné typy zdrojů (organic, referral, PPC, Direct a další)
  • Cíle webových stránek a online marketingu (konverze)
  • Jak doměřit úspěšnost webových stránek a online aktivit

Blok 2

Analýza cílové skupiny aneb poznejte své online zákazníky

  • Definování a analýza potřeb cílové skupiny
  • Tvorba persony a tvorba příběhu k produktům
  • Pravidla komunikace na internetu a na sociálních sítích
  • Tipy na tvorbu komunikace a jak komunikovat

Blok 3

Úspěšná propagace firmy a e‑shopu v online prostředí

  • Základní principy (měřitelnost, efektivita, rychlost)
  • Současné typy zdrojů (organic, referral, PPC, Direct a další)
  • Cíle webových stránek a online marketingu (konverze)
  • Jak doměřit úspěšnost webových stránek a online aktivit

Blok 4

Strategie online marketingu pro firmy

  • Marketingová strategie pro firmy
  • Představení frameworku See-Think-Do-Care (STDC)
  • Volba marketingového mixu pro firmy
  • Nástroje online reklamy a ukázky plánování rozpočtu a marketingových akcí

Blok 5

Úvod do sociálních sítích Facebook a Instagram

  • První kroky k úspěšné reklamě na sociálních sítích
  • Základní principy Facebooku a Instagramu
  • Orientace v Business Manageru a reklamním účtu
  • Praktické tipy jak vytvářet příspěvky

Blok 6

Praktické nastavení kampaní na sociálních sítích

  • Základní typy kampaní a jejich účely na sociálních sítích
  • Praktické nastavení kampaní na sociálních sítích v rozhraní Business Manageru
  • Typy formátů reklamy a cílení reklamy
  • Spuštění reklamy a její kontrola před spuštěním

Blok 7

Reklama ve vyhledávání na Google.cz a Seznam.cz

  • Základní principy reklamy ve vyhledávání (aukce reklamy, principy nastavení)
  • Klíčová slova a shody klíčových slov
  • Reklamní texty a rozšíření kampaní ve vyhledávání
  • Nástroje hledanosti klíčových slov ve vyhledávání a určování ceny slov

Blok 8

Praktické nastavení kampaní ve vyhledávání krok za krokem

  • Tvorba kampaní ve vyhledávání a její příprava krok za krokem
  • Příprava klíčových slov a reklamních textů
  • Praktické nastavení kampaní ve vyhledávání v Google Ads a Seznam Sklik
  • Nastavení ceny a kontrola kampaní před spuštěním

Blok 9

Obsahová reklama Google Ads a Seznam Sklik

  • Principy reklamy v obsahové síti (platební modely, kde se reklama zobrazuje)
  • Formáty reklamy a tipy, jak na tvorbu reklamních bannerů
  • Cílení reklamy a její volby nastavení v reklamním systému
  • Nástroje a tipy na tvorbu bannerů

Blok 10

Praktické nastavení kampaní v obsahové síti krok za krokem

  • Základní typy kampaní a jejich účely
  • Volba cílení a demografie podle cílové skupiny
  • Praktická tvorba kampaní v obsahové síti v Google Ads a Seznam Sklik krok za krokem
  • Nastavení kampaní a kontrola před spuštěním

Blok 11

Úvod do webové analytiky a vyhodnocování návštěvnosti

  • Principy měření návštěvnosti a cílů webových stránek
  • Prohlídka rozhranní Google Analytics a nejpoužívanější přehledy
  • Sekundární dimenze, filtrování, obsahové reporty
  • Vyhodnocování kampaní prakticky v Google Analytics

ikona seal

Certifikát o absolvování kurzu Online marketing

Učte se od špičkových odborníků

Tomáš Suran
Vodafone

Tomáš, ve Vodafonu expert na digitální nástroje, vás provede tématem digitální produktivita a představí vám nástroje, díky kterým můžete podnikat efektivněji a zvládnout toho víc.

Robert Pešta
Vodafone

Průvodcem vašeho pevného připojení k internetu bude Robert, Product Manager ve Vodafonu. Vysvětlí, jak pevný internet funguje, jak zlepšit jeho kvalitu a využít ho na maximum.

Aleš Bernášek
Vodafone

Aleš je jedním ze stratégů přímo ve Vodafonu. V kurzu Digitálního podnikání se bude věnovat síle 5G. Prozradí vám, co to je, jak funguje a jak vám pomůže k rychlejšímu podnikání.

Kryštof Zbytovský
Vodafone

Kryštof vás seznámí s cloudem. Vysvětlí, o co se jedná a jak se dá v podnikání nejlépe využít. Kryštof působí jako Business Development Manager přímo v týmu Vodafone Business.

Jak na registraci a přihlášení

Přístup do Vodafone Digiakademie automaticky získává každý firemní zákazník Vodafone Business. Zaregistrujte se, přihlaste se a začněte se studiem.

Zaregistrujte se

Jste již zákazníci Vodafone Business? Nejprve se prosím zaregistrujte.

Přihlaste se

Po registraci se přihlaste, vložte svůj promo kupón a můžete začít.

Naučte se

Vyberte si kurz, kterým budete chtít začít, a studujte ve vlastním tempu.

Přihlásit se Registrace

Přejděte k nám a uspějte v online světě

Nechte nám na sebe číslo. Zavoláme a se vším poradíme.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí.

Zlepšete se v digitálních dovednostech

Více článků

Často kladené otázky

Jak se ke kurzům ve Vodafone Digiakademii dostanu?

Potřebuji k registraci kupón?

Kde najdu promo kupón?

Má promo kupón nějakou platnost?

Nemohu se do kurzu přihlásit. Co mám dělat?

Mohu se přihlásit se svým standardním přihlášením do samoobsluhy Můj Vodafone?

Mohou se registrovat pouze firemní zákazníci Vodafonu?

V čem mi kurz Digitální podnikání může pomoci?

V čem mi kurz Online marketing může pomoci?

Mohu se ke kurzům Vodafone Digiakademie vrátit i jindy?

Zde najdete podmínky ke kurzu Digitální podnikání a ke kurzu Online marketing.