1. Samoobsluha Můj Vodafone (dále jen „Samoobsluha“) je bezplatný produkt poskytovaný společností Vodafone Czech Republic a. s., se sídlem náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, 155 00 Praha 5, IČO: 25788001, zapsané pod sp. zn. B 6064 u Městského soudu v Praze (dále jen „Vodafone“) všem zákazníkům společnosti Vodafone, s výjimkou zákazníků OneNet.
2. Samoobsluha umožňuje správu vybraných služeb či nastavení, přehled o zákaznickém účtu zákazníka u společnosti Vodafone a slouží také jako komunikační kanál, a to včetně možnosti obchodních sdělení. Jednotlivé parametry Samoobsluhy se liší podle zákazníkova hlavního tarifu a platební metody, kterou využívá.
3. Samoobsluha je dostupná na webové adrese muj.vodafone.cz (dále samostatně jako „Internetová samoobsluha“) na zabezpečeném protokolu nebo je jako aplikace Můj Vodafone dostupná pro operační systémy Android a iOS (dále samostatně jako „Aplikace“). Aplikace obsahuje pouze vybrané funkcionality, tedy ne všechny funkcionality níže popsané nebo dostupné v rámci Internetové samoobsluhy. Internetová samoobsluha nemá veškeré funkcionality Aplikace.
4. Samoobsluha je dostupná v české a anglické verzi.
5. Samoobsluhu můžete používat i jako Aplikaci, která je pro vás dostupná prostřednictvím elektronického obchodu služby Google Play a App Store. V případě, že nesouhlasíte s podmínkami Aplikace, Aplikaci neinstalujte/ nepoužívejte nebo ji odinstalujte.
6. Využíváte-li Aplikaci či Internetovou samoobsluhu prostřednictvím mobilního datového připojení společnosti Vodafone, není případná spotřeba dat z objemu vašeho datového tarifu započítávána, s výjimkou případů, kdy prostřednictvím Samoobsluhy přistupujete ke službám třetích stran. Neustále pracujeme na tom, aby Samoobsluha v síti Vodafonu využívala minimum vámi placených datových služeb, přičemž podstatná část provozu Samoobsluhy, tam kde je to možné, je z placených datových služeb vyjmuta. Samoobsluha rovněž obsahuje analytické a marketingové nástroje, které mohou spotřebovávat data z objemu vašeho datového balíčku. V případě, že tyto nástroje data spotřebovávají, máte možnost používání těchto nástrojů v nastavení Samoobsluhy vypnout. Protože Samoobsluha může, v případě, že jste k tomu dal/a svůj souhlas používat analytické nástroje i v době, kdy Samoobsluhu aktivně nepoužíváte, může Samoobsluha odesílat informace z vašeho zařízení a tím spotřebovávat určité množství dat z vašeho tarifu i v době, kdy se Samoobsluhou aktivně nepracujete. Nevyužíváte-li pro přístup do Samoobsluhy mobilní datové připojení Vodafonu, bude vám spotřeba dat účtována podle tarifu vašeho operátora.
II. Přístupy a hesla
1. Do Samoobsluhy se zákazník přihlásí svým telefonním číslem a heslem, které získal při aktivaci čísla formou SMS zprávy zaslané na zákazníkovo telefonní číslo.
2. Zákazník má zpravidla nastavené 2 úrovně hesla, tj. Uživatelské a Administrátorské.
3. Uživatelské heslo přijde zákazníkovi na Vodafone telefonní číslo a slouží k přihlášení k účtu jen přihlášeného čísla. Uživatelské heslo se váže pouze k tomuto číslu. Ovládání účtu tímto heslem může být pro firemní zákazníky omezeno (neviditelnost Vyúčtování, nemožnost nastavit placené služby a nemožnost nastavit FlexiStrop a FlexiLimit).
4. Administrátorské heslo zákazníkovi umožní plnou správu účtu a nastavení služeb. Zákazník ho získá sám při zakládání účtu v pobočce nebo je zasláno formou SMS zprávy na kontaktní telefonní číslo, které uvedl. Administrátorská práva umožňují přístup na všechna čísla pod účtem a jejich správu. Administrátorské heslo je stejné pro všechna čísla pod účtem.
5. Administrátorské a Uživatelské heslo je možné při jeho zapomenutí obnovit online pouze za předpokladu, zná-li zákazník PUK kód telefonního čísla (pouze Uživatelské heslo) nebo pokud má vyplněný a ověřený kontaktní e-mail (Administrátorské heslo).
6. Používá se i Plátcovské heslo, které omezuje přehled čísel pouze na daného plátce. S Plátcovským heslem je možné měnit služby, ale není možné uzavřít například smlouvu s Minimálním měsíčním plněním. Plátcovské heslo má obdobná práva jako Administrátorské heslo. Jeho práva jsou ale omezena na skupinu čísel, která mu jsou účtována na Vyúčtování, kterých může být v rámci jednoho subjektu více. Zpravidla se nastavuje pouze u firemních zákazníků.
7. Vodafone vyvíjí veškeré úsilí k zabezpečení informací dostupných pro zákazníka. Zákazník je však povinen chránit své přístupové údaje. Za uchování, použití, případně zpřístupnění hesla je odpovědný zákazník. V případě, že je pro přístup použito přístupové heslo, které zákazník např. sám zpřístupnil třetí osobě, nebo takové heslo nedostatečně chránil, bude takové jednání přičítáno k tíži zákazníka a společnost Vodafone neodpovídá za důsledky takového přístupu, včetně např. změny nastavení služeb.
III. Vyúčtování
1. Zákazník má přehled o všech vystavených fakturách (Vyúčtováních). V Aplikaci lze nalézt až 12 posledních Vyúčtování, v případě Internetové Samoobsluhy lze dohledat dokonce až 36 posledních Vyúčtování. Vyúčtování jsou ke stažení ve formátu PDF stejně tak jako dobropisy vážící se k těmto Vyúčtováním.
2. V sekci Vyúčtování se zákazníkovi zobrazuje i aktuální dlužná částka, která zohledňuje veškeré přeplatky i nedoplatky za za minulá zúčtovací období a je aktuální k času a datu přihlášení do Samoobsluhy.
IV. Platby
1. Ze Samoobsluhy je možné zaplatit vlastní nebo i jiné Vyúčtování pomocí platební karty přes zabezpečenou platební bránu provozovanou smluvním partnerem. V určitých případech můžeme přikročit k nepovolení platby platební kartou vydanou zahraniční bankou.
2. V Samoobsluze je generován i tzv. platební QR kód pro usnadnění platby jednorázového platebního příkazu z mobilní bankovní aplikace podporovaných bank.
3. Dodavatel platební brány je smluvní partner Vodafonu. Smluvní partner chrání celý transakční proces, zpracovává vaše platební údaje z pozice správce a ručí za tento proces.
V. Aktuální útrata a čerpání a nastavení Vyúčtování a limitů
1. Samoobsluha nabízí službu Aktuální útrata a čerpání, která zobrazuje předpokládanou a odhadovanou cenu za služby v probíhajícím Zúčtovacím období. Některé položky, jako zejména roaming, mohou být zohledněny se zpožděním. Slevy plynoucí z Rámcové smlouvy v Samoobsluze zohledněny nejsou.
2. Služby „Nastavení Vyúčtování a limitů“ – FlexiLimit a FlexiStrop – jsou služby, které hlídají zákazníkovu útratu v aktuálním období. Zákazník dostane podle svého výběru patřičné upozornění.
3. Rozsah nastavení může být omezený v Aplikaci.
VI. Nastavení služeb
1. Samotný proces objednání a nastavení služby je bezplatný. Zapojení některých služeb (aktivace služby/tarifu) je zpoplatněno částkou uvedenou v aktuálním Ceníku společnosti Vodafone.
2. V Samoobsluze je možné nastavovat vybrané atributy svého účtu (například druh platby, formát Vyúčtování, měnit kontaktní telefon, e-mail apod.).
3. V Samoobsluze je možné si nastavit pouze produkty a služby pro dané telefonní číslo, typ služby nebo účet dle aktuální nabídky společnosti Vodafone.
4. Žádosti o změny v nastavení služeb provedené přes Samoobsluhu jsou závazné. O přijetí žádosti o změnu ze strany společnosti Vodafone je zákazník informován ve formě SMS zprávy. Až v tu chvíli je žádost zaúčtována a zpracována.
5. V případě technické závady na straně Samoobsluhy nebo jiných přidružených systémů se může chybně nabídnout služba k aktivaci nebo sleva. V případě takových aktivací si společnost Vodafone vyhrazuje právo tyto nekombinovatelné a chybně aktivované produkty bez výhrady zrušit a deaktivovat.
6. Rozsah nastavení může být omezený v Aplikaci.
VII. Nastavení smlouvy a uzavření smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek
1. Zákazník má v Samoobsluze k dispozici dokument s názvem „shrnutí smlouvy“, které obsahuje návrh smlouvy o poskytování služeb před jejím uzavřením, tzn. obsahuje první nastavení služeb a jejich ceny (včetně nabídnutých slev). Shrnutí smlouvy je ke stažení ve formátu PDF.
2. Zákazník v Samoobsluze, v sekci „Vaše dokumenty“, k dispozici všechny uzavřené smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a smlouvy o splátkách.
3. Zákazníkům, kteří splňují podmínky pro uzavření smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek nebo smlouvu o splátkách, je umožněno přes Samoobsluhu uzavřít tyto smlouvy elektronickou cestou s náhledem uzavírané smlouvy.
4. Zákazník obdrží potvrzení o uzavření smlouvy.
5. Takto uzavřená smlouva je platná, je-li zákazník ověřen Administrátorským heslem.
6. Přes Samoobsluhu je možné uzavřít a potvrdit smlouvy, které byly zahájeny v obchodě nebo na telefonní lince, a dokončit proces uzavření smlouvy.
VIII. Ochrana vašeho soukromí v rámci Internetové samoobsluhy a Aplikace
1. Ochrana vašeho soukromí je pro společnost Vodafone velmi důležitá, a proto i při používání naší Internetové samoobsluhy a Aplikace dbáme v nejvyšší možné míře o ochranu vašeho soukromí. V následujících ustanoveních vás podrobně informujeme o zpracování osobních údajů v rámci Internetové samoobsluhy a Aplikace, ale také vám přinášíme informace o možnostech, jak si kdykoliv prostřednictvím Internetové samoobsluhy a Aplikace nastavit zasílání obchodních sdělení společnosti Vodafone, případně i si zvolit variantu, zda si přejete mít taková obchodní sdělení šitá přímo na míru. Podobně je jen na vás volba, jestli si přejete dostávat výhodnější nabídky od našich obchodních partnerů.
Prosíme, berte v potaz, že některá ustanovení tohoto článku se mohou vztahovat pouze k Internetové samoobsluze či Aplikaci.
Pro doplnění uvádíme, že veškeré podrobné informace o ochraně soukromí a zpracování osobních údajů naleznete zde.
2. Nejsnazší způsob, jak si nastavit vámi udělené souhlasy či zasílání našich obchodních sdělení
Prostřednictvím Internetové samoobsluhy v sekci Základní informace o účtu a Aplikace v sekci Osobní údaje si můžete kdykoliv nastavit následující:
a)Zasílání obchodních sdělení společnosti Vodafone;
b)Zasílání výhodných nabídek našich obchodních partnerů (tzv. obchodní sdělení třetích stran), to na základě udělení či odvolání souhlasu;
c)Tvorby obchodních sdělení společnosti Vodafone „na míru“, tj. na základě vašeho souhlasu se zpracováním provozních a lokalizačních údajů Vám připravíme takovou nabídku, která bude nejvíce odpovídat vašim potřebám a užívání našich služeb. Takový souhlas můžete samozřejmě kdykoliv odvolat.
3. Moje nabídky a Zprávy společnosti Vodafone
V naší Internetové samoobsluze a Aplikaci se zobrazují či mohou zobrazovat následující zprávy:
a)Moje nabídky – toto jsou obchodní sdělení společnosti Vodafone či našich partnerů. O tom, zda si přejete dostávat tato sdělení, a případně v jaké podobě, rozhodujete vždy vy, jak je blíže popsáno v předchozím odstavci;
b)Zprávy společnosti Vodafone – tyto zprávy nemají charakter obchodních sdělení dle platné právní úpravy. Cílem těchto zpráv není nabízet vám služby či produkty, nýbrž informovat vás o věcech souvisejících s poskytováním našich služeb. Jako příklad lze uvést zprávu o tom, že v určité oblasti jsou dočasné problémy s mobilním signálem apod.
4. Zpracování dodatečných osobních údajů z Internetové samoobsluhy či Aplikace
Nad rámec osobních údajů, které o vás obecně zpracováváme, o čemž detailně informujeme zde, v případě, že se rozhodnete v naší Internetové samoobsluze a Aplikaci využít možnosti připojit k jednotlivým vašim telefonním číslům přezdívky či jména, budou tyto údaje zpracovávány, jak v Aplikaci či Internetové samoobsluze, tak také v našich ostatních zákaznických systémech. Tyto údaje však nejsou z naší strany zpracovávány pro žádné další účely.
5. Využití lokalizačních údajů v Aplikaci
Pokud povolíte Aplikaci v nastavení svého telefonního přístroje přístup k polohovým službám, budeme v rámci této aplikace schopni vám poskytnout například informaci o nejbližší prodejně společnosti Vodafone. V takovém případě je zaznamenaná poloha zpracovávána pouze v Aplikaci v rámci telefonního přístroje a nedochází k dalšímu zpracování této informace o poloze telefonního přístroje, ve kterém je nainstalována Aplikace.
6. Využití tzv. cookies v Aplikaci
V závislosti na vámi udělených souhlasech, Aplikace používá různé druhy cookies a jiné nástroje, jako například SDK (tzv. Software Development Kit). Tyto cookies a jiné nástroje využíváme, abychom mohli neustále vylepšovat vaši uživatelskou zkušenost s naší Aplikací. Právě díky cookies můžeme monitorovat bezchybný chod Aplikace, měřit počet uživatelů Aplikace, připravovat nové verze Aplikace či na základě vašeho chování pro vás připravit relevantní marketingovou nabídku. V případě, že nám neudělíte souhlas se zpracováním cookies, budeme využívat jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies naleznete zde https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/cookies/.
Nastavení vámi udělených souhlasů se zpracováním cookies v Aplikaci Můj můžete kdykoliv změnit v nastavení této Aplikace v sekci Soukromí.
Prosíme, berte na vědomí, že pro nastavení cookies dle platné právní úpravy musíte mít nainstalovanou aktuální verzi Aplikace.
7. Nástroj Net Perform v Aplikaci pro operační systém iOS
V případě, že máte Aplikacimnainstalovanou v zařízení s operačním systémem iOS a udělíte nám svůj souhlas, Aplikace bude moci používat integrovaný analytický nástroj Net Perform. Díky tomuto nástroji jsme následně schopni na základě agregovaných dat neustále vylepšovat funkcionalitu naší Aplikace a také mít přehled o využívání naší Aplikace. Jestliže nám k tomu dáte v nastavení Aplikace souhlas, budeme prostřednictvím tohoto nástroje zpracovávat informace o rychlosti připojení, verzi operačního systému, typu telefonního přístroje, typu konektivity a případně i lokalizaci telefonního přístroje, a to v případě, že povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací.
IX. Více čísel
1. Administrátorskému a Plátcovskému heslu je umožněn náhled a přepnutí na ostatní telefonní čísla na účtu (resp. Vyúčtování) a po přepnutí také správa jejich služeb.
2. Telefonní čísla je možné si pojmenovat.
3. Vybraným tarifům je umožněno přikupovat další SIM karty (čísla) pod jejich skupinu.
X. Výpadky a omezení
1. Společnost Vodafone je oprávněna omezit přístup do Samoobsluhy všem zákazníkům z důvodu technických potíží či plánovaných prací probíhajících na systémech společnosti Vodafone bez možnosti náhrady.
2. Nastavit služby nelze ve chvíli, je-li v běhu jiná objednávka zadaná přes Samoobsluhu nebo jiný kanál (například obchod, infolinka).
3. Funkčnost Samoobsluhy bude omezena zákazníkům, kteří se nacházejí v režimu „odpojení odchozích i příchozích služeb z důvodu nezaplacení“.
4. Společnost Vodafone je oprávněna omezit funkčnost a přístup do Samoobsluhy zákazníkům, kteří podstatným způsobem porušují Všeobecné podmínky pro poskytování služeb společnosti Vodafone.
XI. Společná ustanovení
1. Pokud tyto podmínky nestanoví jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb, platný Ceník, Podmínky datových služeb, podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone a případné podmínky dalších služeb Vodafone. Více na stránkách vodafone.cz.
2. Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit produkt Samoobsluha, a to jak v internetové podobě, tak jako Aplikaci, nebo změnit tyto podmínky, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
3. Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím společnost Vodafone Czech Republic a. s. (a její síť, produkty a služby). Slova či termíny s velkým počátečním písmenem, která nejsou výslovně definována v těchto podmínkách, mají stejný význam jako ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb.
4. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2022 a nahrazují podmínky ze dne 25. 5. 2018.